Πέμπτη 21 Νοεμβρίου 2013

Colors of the Rainbow Tag

Γεια σας κορίτσια μου!

Πρέπει αρχικά να σας πω ότι λατρεύω να παρακολουθώ tag βίντεο στο youtube!
Αυτό ήταν ένα από τα αγαπημένα μου το καλοκαίρι που μας πέρασε και σκέφτηκα γιατί να μη το κάνω κι εγώ στο blog μου??

Σε αυτό το tag λοιπόν έχουμε τα χρώματα του ουράνιου τόξου και δυο επιπλέον και πρέπει να βρούμε προϊόντα ή συσκευασίες προϊόντων στη συλλογή μας που να ταιριάζουν σε κάθε ένα χρώμα. Τα χρώματα είναι τα εξής : κόκκινο, πορτοκαλί, κίτρινο, πράσινο, μπλε, indigo(σκούρο μπλε-μωβ),
μωβ/βιολετί, ροζ και πολύχρωμο. Δεν περιοριζόμαστε μόνο σε προϊόντα ομορφιάς αλλά και σε ρούχα ή αξεσουάρ ή ακόμα και σε φαγητά αν θέλετε!



ΚΌΚΚΙΝΟ : Γόβες
Το πρώτο πράγμα που μου ήρθε στο μυαλό ήταν οι κόκκινες ψηλοτάκουνες γόβες μου τις οποίες υπεραγαπώ και έχω περάσει απίστευτες στιγμές φορώντας τες γιατί οι συγκεκριμένες είναι και πολύ άνετες!


ΠΟΡΤΟΚΑΛΊ : Bioten θρεπτική κρέμα χεριών με αβοκάντο και shea butter
Δεν χρησιμοποιώ κρέμα χεριών σε καθημερινή βάση παρά μόνο όταν νιώθω πολύ ξηρά τα χέρια μου και κυρίως τους χειμερινούς μήνες οπότε δεν είμαι ιδιαίτερα απαιτητική με τις κρέμες χεριών. Είναι μια πάρα πολύ καλή ενυδατική κρέμα και έχει πολύ ωραίο άρωμα.


ΚΊΤΡΙΝΟ : Garnier conditioner για μαλλιά ξηρά, αφυδατωμένα, ταλαιπωρημένα
Κάνει τα μαλλιά μου απαλά, ξεμπερδεύονται πολύ εύκολα και έχει υπέροχο φρουτένιο άρωμα. Το χρησιμοποιώ για τις άκρες μου που είναι αρκετά ξηρές.


ΠΡΑΣΙΝΟ : Clinique Stay-matte sheer preesed powder oil-free
Η αγαπημένη μου πούδρα! Είναι ελαφριά, όχι ιδιαίτερα καλυπτική αλλά κάνει το πρόσωπό μου να μη γυαλίζει για αρκετές ώρες.


ΜΠΛΕ : Tommy G Double Satin Eye Pencil No16
Τα διπλά μολύβια της Tommy G για τα μάτια και για τα χείλη είναι εξαιρετικά και αν δεν τα έχετε δοκιμάσει πρέπει οπωσδήποτε να το κάνετε. Στο συγκεκριμένο μας ενδιαφέρει η μεριά που έχει το υπέροχο γαλάζιο χρωματάκι με γαλαζια shimmer. Απλά φανταστικό!


INDIGO : Erre Due Last Minute στην απόχρωση 403 Full moon
Δεν ξέρω αν αυτό το βερνίκι είναι αντιπροσωπευτικό αυτού του χρώματος αλλά δεν πειράζει γιατί είναι ένα από τα αγαπημένα μου μπλε σκούρα βερνίκια νυχιών!


ΜΩΒ/ΒΙΟΛΕΤΙ : Maybelline The Falsies Flared mascara και Radiant Artistic Liner 03 Purple
Εδώ δεν μπόρεσα να κρατηθώ και διάλεξα δύο προϊόντα τη μάσκαρα της maybelline που είναι μια πολύ ωραία καθημερινή μάσκαρα που δίνει όγκο και μήκος και το eyeliner της radiant σε ένα πανέμορφο μωβ χρώμα το οποίο όμως μεταφέρεται σε εμένα που έχω hooded eyes.


ΡΟΖ : Mac MIneralize Blush στην απόχρωση Dainty και Sephora Rouge Lipstick στο R16 Rendez-vous
Και σε αυτό το χρώμα δεν μπόρεσα να κρατηθώ για τα ροζ και τα μωβ είναι τα χρώματα που με κολακεύουν περισσότερο και τα περισσότερα κραγιόν και ρουζ μου είναι σε διαφορετικές αποχρώσεις αυτών των χρωμάτων. Οπότε διάλεξα ένα απαλό ροζ ρουζ με χρυσοροζ shimmer και ένα baby pink κραγιόν.Κλασσικά και αγαπημένα!


ΠΟΛΥΧΡΩΜΟ : Sephora Collection Artist Color Box Makeup Palette
Αυτή η παλέτα έχει όσα χρώματα χρειάζομαι και η ποιότητα των σκιών είναι εκπληκτικά καλή σε σύγκριση με άλλες μονές σκιές της εταιρείας που έχω δοκιμάσει. Περιέχει σκιές, μολύβια ματιών, για τα χείλη και ένα πινέλο.




 Ελπίζω να σας άρεσε το post μου και κάνω tag όλες όσες θέλουν να το κάνουν!!

Φιλάκια πολλά!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου