Πέμπτη 28 Νοεμβρίου 2013

Supersoft Cream & Oil Σαμπουάν από τη Schwarzkopf Review

Γεια σας κορίτσια μου!

Την τελευταία φορά που πήγα στο σουπερμάρκετ ήμουν αποφασισμένη να δοκιμάσω το συγκεκριμένο σαμπουάν μόνο και μόνο από τη διαφήμιση στην τηλεόραση γιατί μου άρεσε πολύ η ιδέα ενός σαμπουάν που περιέχει argan oil και που είναι κατά της ψαλίδας. Οπότε με το που το είδα στο ράφι το άρπαξα!

Ας πούμε όμως πρώτα λίγα λόγια για το τι κάνει αυτό το σαμπουάν. Το νέο Suprsoft κρεμώδες σαμπουάν, για ταλαιπωρημένα ή με ψαλίδα μαλλιά, με Agran Oil και Άνθη Βανίλιας διεισδύει βαθιά και αναγεννά την τρίχα διότι περιέχει πρωτεΐνη εντατικής περιποίησης, μια καινοτομία από τον Schwarzkopf. Πιο συγκεκριμένα:
1) Επανορθώνει τα ταλαιπωρημένα μαλλιά και μειώνει το σπάσιμο της τρίχας
2) Θωρακίζει την τρίχα και επανορθώνει την ψαλίδα
3) Δίνει στα μαλλιά περισσότερη αντοχή, απαλότητα και λάμψη
4) Το Argan Oil είναι από τα πιο πολύτιμα έλαια στον κόσμο, γνωστό για τις περιποιητικές του ιδιότητες (περιέχει φυσικά αντιοξειδωτικά για την προστασία από τις ελεύθερες ρίζες και την πρόληψη της αφυδάτωσης)
5) Έχει μαγευτικό πιπεράτο άρωμα ανατολής
6) Για ολοκληρωτικά ανανεωμένα, υγιή μαλλιά με έντονη λάμψη



Εφαρμογή: Κάνετε απαλό μασάζ σε βρεγμένα μαλλιά. Αφήστε το προϊόν για λίγο. Ξεβγάλτε καλά. Για καλύτερα αποτελέσματα χρησιμοποιείται το συχνά.



Το σαμπουάν λοιπόν αυτό κατά τη δική μου άποψη είναι απλά τέλειο!!!
Έχω λιπαρά και χωρίς όγκο μαλλιά με λεπτή τρίχα οπότε έχω δοκιμάσει άπειρα σαμπουάν και κανένα δεν το έχω λατρέψει όσο αυτό! Έχει υπέροχο άρωμα, κάνει τα μαλλιά μου απίστευτα απαλά για μέρες και στρώνουν πολύ εύκολα, τους δίνει λάμψη που τα δικά μου μαλλιά ποτέ δεν είχαν, φαίνονται υγιή και δυνατά, και από τότε που το χρησιμοποιώ όλοι έχουν να πουν κάτι καλό για τα μαλλιά μου! 
Βέβαια πρέπει να πω ότι δεν με έχει βοηθήσει με τη λιπαρότητα και δεν δίνει όγκο αλλά πραγματικά δε με ενδιαφέρει καθόλου γιατί κανένα σαμπουάν δε με έχει βοηθήσει με αυτά ακόμα και τα πιο εξειδικευμένα. 

Και όσον αφορά την ψαλίδα νομίζω πως πραγματικά κάνει δουλειά γιατί είχα να κουρευτώ από το καλοκαίρι σχεδόν 5 μήνες και παρόλο που η ψαλίδα μου ήταν εμφανής  με αυτό το σαμπουάν οι άκρες μου δεν φαίνονταν και τόσο κατεστραμμένες. Τώρα που κουρεύτηκα μένει να δω αν καθυστερεί κιόλας την εμφάνιση της ψαλίδας! Πραγματικά έχω αρχίσει να πιστεύω πως θα το κάνει και αυτό!

Για τέλος σας άφησα το καλύτερο. Την τιμή του, την οποία μόλις την είδα και όταν σιγουρεύτηκα ότι δεν ήταν τιμή μετά από κάποια έκπτωση ή προσφορά, έμεινα με το στόμα ανοιχτό. Έκανε μόλις 2,5 ευρώ τα 400ml και την ίδια τιμή είχε και το conditioner!

Το συνιστώ ανεπιφύλακτα αν και το ότι κάνει δουλειά σε μένα δε σημαίνει ότι θα κάνει σε όλες τις γυναίκες και σε όλους τους τύπους μαλλιών. Εγώ απλά σας προτείνω να το δοκιμάσετε! Και σκοπεύω να πάρω και τα υπόλοιπα της ίδιας σειράς Supersoft για να δω αν είναι εξίσου καλά.



Αν το έχετε ήδη δοκιμάσει ή κάποιο άλλο από τη ίδια σειρά θα ήθελα να μου πείτε και τη δική σας γνώμη στα σχόλια.

Φιλάκια πολλά!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου