Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2013

Winter Essentials #1 (Clothes)

 Γεια σας κορίτσια μου!!

Σήμερα θα σας μιλήσω για αυτά που εγώ θεωρώ ότι πρέπει να υπάρχουν στη ντουλάπα σας αυτό το χειμώνα με βάση το δικό μου στυλ, το οποίο όπως θα καταλάβετε και παρακάτω είναι αρκετά κλασσικό, μ'αρέσουν τα ρούχα που μπορούν να φορεθούν όλες τις ώρες, θεωρώ ότι ακόμα και ένα καθημερινό outfit μπορεί να γίνει βραδινό με μια-δυο πινελιές και δεν χρειάζεται να ξοδέψουμε πολλά χρήματα για να ντυθούμε ωραία!
Αγαπάω ότι με κάνει να νιώθω όμορφα χωρίς να είναι απαραίτητα στη μόδα αλλά φυσικά επηρεάζομαι απ' αυτήν και την προσαρμόζω στα δικά μου δεδομένα!



1) ΠΑΛΤΟ
Ένα παλτό είτε μακρύ είτε κοντό είναι πάντα χρήσιμο και ευκολοφόρετο. Μπορείτε να το βάλετε με τα πάντα, από το πρωί μέχρι το βράδυ και να τολμήσετε ακόμα και ένα διαφορετικό χρώμα εκτός από τα κλασσικά μαύρα, άσπρα, γκρι όπως το φούξια,το κίτρινο, το πράσινο ή ένα ρομαντικό ροζ! Οι επιλογές είναι απεριόριστες!









2) ΔΕΡΜΑΤΙΝΟ ΤΖΑΚΕΤ
Είναι ένα από τα must have κομμάτια της σεζόν! Αλλάζει όλο σας το look! Το κάνει λίγο πιο ροκ, λίγο πιο edgy! Είναι διαχρονικό και από τα αγαπημένα κομμάτια της ντουλάπας μου! Πραγματικά αξίζει να επενδύσετε σε ένα leather jacket αλλά ακόμα κι αν δεν μπορείτε υπάρχουν στην αγορά από δερματίνη που είναι εξίσου καλά και πιο φιλικά ως προς την τσέπη μας! 





3) ΠΛΕΚΤΑ
Αν με ρωτούσατε 3 χρόνια πριν ποια είναι η γνώμη μου για τα πλεκτά πουλόβερ θα σας έλεγα ότι πνίγομαι μέσα σε αυτά και ότι δεν μπορώ να έχω τόσο όγκο πάνω μου! Αν σήμερα χωρίς να με ρωτήσετε ρίξετε μια ματιά στη ντουλάπα μου θα βρείτε πλεκτά σε οποιαδήποτε μορφή πουλόβερ, φορέματα, κασκόλ, ζακέτες, με χοντρή πλέξη, με λεπτή πλέξη! Αυτό νομίζω τα λέει όλα!






4) ΦΟΥΣΤΕΣ
Φέτος λέω να ξεφύγουμε λίγο από τα φορέματα και να επικεντρωθούμε στις φούστες. Γιατί? Πολύ απλά γιατί με μια μόνο φούστα μπορείτε να κάνετε άπειρους διαφορετικούς συνδυασμούς! Οι δικές μου αγαπημένες φούστες είναι οι skater skirts και οι fitted skirts! Με ένα πουλόβερ και ένα biker boot είναι καθημερινό outfit και με ένα κορμάκι ή μια πουκαμίσα και ένα ψηλοτάκουνο μποτάκι γίνεται αμέσως βραδινό!







5)SKINNY ΠΑΝΤΕΛΟΝΙΑ ΚΑΙ JEANS
Τα στενά παντελόνια που είναι και λίγο ψηλόμεσα από τότε που τα ανακάλυψα δεν βγαίνουν από πάνω μου! Κολακεύουν απίστευτα το σώμα και με ένα ζευγάρι μυτερές γόβες κάνουν το πόδι να φαίνεται λεπτό και ψηλό! Και εδώ μπορείτε να διαλέξετε από μια πληθώρα χρωμάτων! Προτείνω μπορντό ή oxblood ή burgundy ή όπως αλλιώς το λένε για το χειμώνα!





(Πηγή: Pinterest)


Και κάτι extra χουχουλιάρικο:
6)ΠΙΤΖΑΜΕΣ ΦΛΙΣ
Δεν θα μπορούσα με τίποτα να μην αναφέρω τις αγαπημένες μου πιτζάμες για φέτος! Όταν φοράω τις φλις μου πιτζάμες νιώθω σαν να με έχει αγκαλιάσει ένα αρκουδάκι! Είναι απίστευτα ζεστές και τόσο μα τόσο χαριτωμένες!



Αυτό ήταν το πρώτο μέρος και σας έδειξα μόνο ρούχα. Θα ακολουθήσει και δεύτερο με αξεσουάρ και παπούτσια και ίσως και τρίτο με περιποίηση! 

Εσείς ποια ρούχα της ντουλάπας σας θεωρείτε απαραίτητα για το χειμώνα?? Έχουμε κάποια κοινά??


Φιλάκια πολλά!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου