Τρίτη 17 Δεκεμβρίου 2013

Winter Essentials #2 (Shoes & Accessories)

Γεια σας κορίτσια μου!!


Αυτή είναι η συνέχεια για αυτά που θεωρώ ότι πρέπει να υπάρχουν στη ντουλάπα σας φέτος το χειμώνα και σήμερα θα σας δείξω παπούτσια, τσάντες και αξεσουάρ!
Ας ξεκινήσουμε λοιπόν...

1) ΜΠΟΤΕΣ
Ενώ τα biker boots έχουν κατακλύσει την αγορά εγώ επιμένω στις κλασσικές και αγαπημένες μου μπότες ιππασίας και στις απλές flat μπότες που φτάνουν μέχρι το γόνατο ή λίγο πιο κάτω απ'αυτό. Είναι βολικές, κατά τη γνώμη μου απίστευτα άνετες και πηγαίνουν με τα πάντα! Και φυσικά μ'αρέσει πολύ να τις φοράω με γκέτες ειδικά αν μου είναι λίγο μεγάλες στις γάμπες αλλά και γιατί δημιουργούν ένα πολύ ωραίο στυλ.







2) ΨΗΛΟΤΑΚΟΥΝΑ ΜΠΟΤΑΚΙΑ
Για τις βραδινές μας εξόδους λέω να ξεφύγουμε από τις κλασσικές γόβες που όλες οι γυναίκες έχουμε στη ντουλάπα μας και να προτιμήσουμε μποτάκια. Υπάρχουν τόσα πολλά πιο ψηλά, πιο χαμηλά, με φιάπα, χωρίς φιάπα, μέχρι τον αστράγαλο, πιο κάτω από τον αστράγαλο ή πιο πάνω μπορείτε όλες να τα φορέσετε. Και αυτά που λένε ότι κόβουν το πόδι και δεν πηγαίνουν στις πιο παχουλές είναι παραμύθια! Κάθε γυναίκα ανάλογα με το στυλ της μπορεί να βρει αυτό που της ταιριάζει ότι σωματότυπο και ύψος αν έχει!






3) ΤΣΑΝΤΕΣ
Φέτος όπως και πέρυσι η μόδα και οι πασαρέλες εμμένουν στις structured handbags, δηλαδή στις πιο "αυστηρές" και τετραγωνισμένες τσάντες χωρίς περιορισμούς στο χρώμα που κρατιούνται κυρίως στο χέρι και όχι στον ώμο ή στον αγκώνα . Εγώ προσωπικά προτείνω μεγάλες τσάντες που να χωράνε πολλά για την καθημερινότητά μας και την κλασσική chanel για να βάλουμε λίγη πολυτέλεια στις βραδινές μας εξόδους. Και επειδή σίγουρα η τσέπη μας δεν σηκώνει να αγοράσουμε την αυθεντική chanel ή μια μεγάλη michael kors ευτυχώς για μας στην αγορά έχουν βγει πολλές στο ίδιο ύφος αλλά πιο προσιτές στην τσέπη μας!


















4)ΚΑΣΚΟΛ 
Σκουφιά και γάντια φοράω μόνο όταν είναι να πάω σε χιόνια δηλαδή σπάνια άντε και όταν έχει πολύ δυνατό κρύο αέρα. Το μόνο αξεσουάρ που με κρατά ζεστή το χειμώνα είναι τα κασκόλ! Και όταν λέω κασκόλ εννοώ και τα χοντρά πλεκτά και τα πιο ανάλαφρα που μπορούν να θεωρηθούν και φουλάρια. Με ένα κασκόλ μπορείς να αλλάξεις το στυλ ενός outfit ή να δώσεις λίγο χρώμα σε ένα total black look.







5) ΑΞΕΣΟΥΑΡ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΛΛΙΑ
Επειδή δεν είμαι άνθρωπος που του αρέσουν τα βαριά και μεγάλα κοσμήματα (θα δείτε παρακάτω τι εννοώ) προτιμώ να στολίζω τα μαλλιά με όμορφα headbands ή κορδέλες ή φιόγκους ή παλιά vintage χτενάκια και φυσικά πλεξούδες, πλεξούδες, πλεξούδες παντού!!





  






6) ΚΟΣΜΗΜΑΤΑ
Ξέρω ότι τα κοσμήματα δεν τα φοράμε ανάλογα με την εποχή αλλά νομίζω πως το χειμώνα τείνουμε να φοράμε πιο πολλά κοσμήματα για να δώσουμε το κάτι παραπάνω στα σκούρα μας ρούχα. Εγώ είμαι πολύ λιτή όσον αφορά τα κοσμήματα και δεν μου αρέσουν καθόλου τα chunky κολιέ δηλαδή τα βαριά κολιέ με τα πολλά πετράδια και επίσης δεν φοράω ποτέ σκουλαρίκια (αφού νομίζω πως οι τρύπες στα αυτιά μου πρέπει να έχουν κλείσει πια!) . Προτιμώ να φορέσω τρεις απλές αλυσίδες διαφορετικού μήκους, ένα απλό δαχτυλίδι και φυσικά ένα ωραίο ρολόι!























(Πηγή: Pinterest)



Αυτές ήταν οι επιλογές μου και σήμερα! Ελπίζω να σας άρεσαν και θα τα ξαναπούμε στο τρίτο μέρος με τα προϊόντα περιποίησης! Μέχρι τότε....


Φιλάκια πολλά!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου