Δευτέρα 30 Δεκεμβρίου 2013

Samples I used #1

Γεια σας κορίτσια μου!!





Μέσα στο Δεκέμβριο μάζεψα αρκετά δειγματάκια από περιοδικά και από αγορές μου σε φαρμακεία και καταστήματα καλλυντικών και πριν τελειώσει αυτός ο χρόνος θα σας πω την άποψή μου για αυτά. Σε κάποια από αυτά είχα από δύο-τρία δείγματα οπότε τα δοκίμασα αρκετό καιρό για να έχω μια ολοκληρωμένη άποψη. Πάμε να τα δούμε ένα ένα.





Apivita express beauty κρέμα βαθιάς απολέπισης με ελιά: Έχει γίνει το αγαπημένο μου απολεπιστικό προσώπου από την πρώτη φορά που το χρησιμοποίησα. Περιέχει κόκους ελιάς που καθαρίζουν σε βάθος την επιδερμίδα και απομακρύνουν κάθε είδους βρωμιά καθώς επίσης και έλαιο σταφυλιού, έλαιο βερίκοκου και αιθέριο έλαιο λεβάντας που αναζωογονούν την επιδερμίδα και της δίνουν λάμψη. Αφήνει μια αίσθηση φρεσκάδας στο πρόσωπο και πραγματικά το κάνει πιο λείο και ότι βάλετε από πάνω είτε σέρουμ είτε κρέμα απλώνεται και απορροφάται πιο εύκολα. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα για λιπαρές επιδερμίδες ή μεικτές επιδερμίδες και σίγουρα θα αγοράσω και το κανονικό μέγεθος.

Korres Γαλάκτωμα καθαρισμού 3σε1 για όλους τους τύπους δέρματος: Γενικώς δεν χρησιμοποιώ γαλακτώματα για να αφαιρέσω το μακιγιάζ μου γιατί έχω λιπαρό δέρμα και νιώθω ότι αφήνουν λιπαρότητα και δεν αφαιρούν το μακιγιάζ τόσο καλά όσο τα διφασικά ή τα νεράκια. Το συγκεκριμένο το χρησιμοποίησα δυο φορές μόνο αλλά μου άρεσε πολύ. Καθάρισε πολύ καλά το μακιγιάζ των ματιών μου χωρίς να μου προκαλέσει ερεθισμό αλλά και στο υπόλοιπο πρόσωπο έκανε πολύ καλή δουλειά, ένιωθα το πρόσωπό μου καθαρό και ενυδατωμένο. Αν σας αρέσουν τα γαλακτώματα σίγουρα να το δοκιμάσετε.



Sephora smoothing primer: Από τις ωραιότερες βάσεις για makeup που έχω δοκιμάσει! Είναι ένα ελαφρύ gel, διάφανο και άοσμο. Κρατάει το μακιγιάζ μου αναλλοίωτο για ώρες χωρίς να γυαλίζω μέσα στη μέρα, κάνει το δέρμα μου να δείχνει ματ, λείο, απαλό και όποιο makeup χρησιμοποιήσω απλώνεται σαν όνειρο, οι πόροι μου φαίνονται μικρότεροι και δεν χρειάζεται να χρησιμοποιήσω μεγάλη ποσότητα για όλο μου το πρόσωπο. Δεν μου προκάλεσε κανέναν ερεθισμό ούτε έβγαλα σπυράκια. Τη λάτρεψα και θέλω να τη δοκιμάσω και το καλοκαίρι για να δω αν πραγματικά είναι εξίσου καλή και σε "αντίξοες συνθήκες".

L'oreal Paris Nutri lift gold serum de teint anti age (250 Sand): Παρ'όλο που το δείγμα ήταν αρκετά πιο σκούρο από την επιδερμίδα μου το δοκίμασα και μου άρεσε πάρα πολύ. Απλώνεται πολύ ωραία πάνω στο δέρμα, δίνει μια πολύ όμορφη λάμψη στο πρόσωπο, έχει αρκετά καλή κάλυψη και λειαίνει τυχόν ρυτίδες και πόρους. Περιέχει serum και αντιγηραντικά συστατικά γι'αυτό και προορίζεται για πιο ώριμες επιδερμίδες. Εγώ λοιπόν που δεν έχω ακόμα ρυτίδες και είμαι μόνο 24 μόλις το φόρεσα ένιωσα το πρόσωπό μου να λάμπει και να φαίνεται ακόμα πιο νεανικό. Πραγματικά με εντυπωσίασε οπότε αν έχετε πιο ώριμη επιδερμίδα σας το συνιστώ να το δοκιμάσετε.




Givenchy Play perfume for her: Δεν ξέρω αν θα μπορέσω να περιγράψω ακριβώς τη μυρωδιά αλλά θα προσπαθήσω. Είναι ένα αρκετά λουλουδένιο και φρουτένιο άρωμα! Ήμουν αρκετά σαφής έτσι?? Δεν ήταν τίποτα το ιδιαίτερο και το μεγάλο του αρνητικό για μένα ήταν ότι η μυρωδιά του κράτησε μόνο για λίγες ώρες. Με λίγα λόγια δεν πρόκειται να αγοράσω το κανονικό άρωμα αλλά το καλοκαίρι είχα δοκιμάσει το Intense Play της ίδιας εταιρείας που έχει μωβ συσκευασία και είχα ξετρελαθεί! Μύριζε εκπληκτικά και η μυρωδιά του είχε κρατήσει πάνω μου όλη μέρα και την επόμενη που ξύπνησα ακόμη το μύριζα!


Vichy Idealia Life serum: Επειδή δεν θέλω να φορτώνω το δέρμα μου με πολλά προϊόντα, τις περισσότερες φορές στην καθημερινή μου περιποίηση δεν χρησιμοποιώ σέρουμ και αν χρησιμοποιήσω θα είναι αποκλειστικά και μόνο σέρουμ για τους πόρους. Αυτό το προιόν απευθύνεται κυρίως σε γυναίκες πάνω από 30 που το δέρμα τους έχει κουραστεί από την καθημερινότητα και μπορώ να πω πως όντως κάνει δουλειά. Είναι ένα ροζ παχύρευστο υγρό με χρυσους ιριδισμούς και έχει μια ελαφριά μυρωδιά. Είχα δύο δειγματάκια οπότε το χρησιμοποίησα για σχεδόν δύο εβδομάδες μόνο πρωί και είδα διαφορά στο πρόσωπό μου! Φαινόταν πιο λείο, πιο υγιές, πιο όμορφο! Έχω ήδη μπει στον πειρασμό να αγοράσω το κανονικό μέγεθος.



Clinique High Impact mascara: Ήταν μια αρκετά καλή μάσκαρα. Έδινε όγκο στις βλεφαρίδες, τις έκανε πιο μακριές, πιο γυριστές και τις διαχώριζε χωρίς να κολλάνε μεταξύ τους. Δεν χρειάστηκε να βάλω πολλές στρώσεις γιατί έδινε πολύ ωραίο αποτέλεσμα και με μόνο δυο περάσματα. Μου άρεσε πάρα πολύ και σίγουρα θα την αγόραζα.


Έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά να μου πείτε και εσείς τη γνώμη σας??



Φιλάκια πολλά!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου