Τρίτη 3 Δεκεμβρίου 2013

Haul (Bourjois, Essence, Jumbo)


Γεια σας κορίτσια μου!!

Πριν από μερικές μέρες κατέβηκα Αθήνα για την ορκωμοσία μιας φίλης και την έκανα την αμαρτία μου! Αλλά δικαιολογούμαι γιατί πήρα πράγματα τα οποία ήθελα καιρό και δεν μπορούσα δυστυχώς να τα βρω στα καταστήματα της πόλης μου. Επιπλέον εχθές σταμάτησα στα Jumbo για να πάρω ένα δωράκι στο ανηψάκι μου και δεν μπορούσα φυσικά να αντισταθώ οπότε πήρα και μερικά δωράκια για τον εαυτό μου!

 Hondos Center



  • Bourjois Blush - 34 Rose d'or (Golden rose)
  • Bourjois Foundation Healthy mix - No52 Vanilla
  • Bourjois eau de gloss - 12 Moka frappe (μου το έδωσαν δωράκι για τις αγορές μου)
  • Essence lipsticks - 08 Colour Crush & 10 Cotton Candy
  • Essence Gel tint - 04 Pink exposed 
  • Essence Liquid Ink Eyeliner waterproof
  • Essence Nail art Special effect topper - 16 Cool breeze
  • Essence Metal Glam eyeshadow - 03 Frosted apple
  • Essence 3D eyeshadow - 08 Irresistable vanilla latte   


Jumbo

  • Make-up Professional Brushes - Powder brush, blush brush & lip brush
  • Septona make up remover wipes for all skin types
  • Herbal Natural Body butter - Pomegranate

Και αυτά τα πολύ ωραία και ζεστά μποτάκια τύπου uggs για το σπίτι! Δεν είναι πολύ γλυκούλικα???

Σας άρεσαν τα πραγματάκια μου?? Έχετε δοκιμάσει κάτι από αυτά να μου πείτε τη γνώμη σας??


Φιλάκια πολλά!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου