Δευτέρα 27 Ιανουαρίου 2014

Haul #3 : First of 2014

Γεια σας κορίτσια μου!!


Σήμερα θα σας δείξω κάποιες αγορές που έκανα στις αρχές αυτού του μήνα και εγκαινίασα έτσι το νέο χρόνο με καινούρια προϊόντα! Πάμε λοιπόν να τα δούμε...







Ένα από τα supermarket που πραγματικά χαίρομαι να ψωνίζω είναι το ΑΒ Βασιλόπουλος, ίσως γιατί είναι το πιο περιποιημένο και ολοκληρωμένο supermarket της πόλης μου. Όταν λοιπόν είχε κάποιες προσφορές έτρεξα για να πάρω κάποια πράγματα που ήθελα να δοκιμάσω και άρχισα παίρνοντας δύο αφρόλουτρα το Le Petit Marseillais Αναζωογονητικό αφρόλουτρο - Λευκό ροδάκινο και νεκταρίνι, που μυρίζει απίστευτα και μου θυμίζει καλοκαίρι και το Le Petit Marseillais Ενυδατικό κρεμοντούς - Άνθη πορτοκαλιάς που είναι πιο διακριτικό αλλά εξίσου μοσχομυριστό! Πήρα επίσης το σαμπουάν και το conditioner από Sunsilk Co-Creations για πλούσιο όγκο, την Sunsilk κρέμα leave-on για ξηρά, ταλαιπωρημένα μαλλιά που έχω ακούσει τόσα καλά λόγια γι'αυτήν και το Garnier Fructis Goodbye Damage Περιποίηση στη στιγμή για πολύ φθαρμένα, άτονα μαλλιά γιατί μου άρεσε πολύ το λαδάκι και είπα να δοκιμάσω και κάτι άλλο από τη συγκεκριμένη σειρά. Τέλος, πήρα το Liposan Vitamin shake - Μούρο και Φραμπουάζ!






Σειρά έχουν κάποιες αγορές που έκανα από το online φαρμακείο tofarmakeiomou.gr. Πήρα λοιπόν το σετ 1+1 Korres Άγριο τριαντάφυλλο για ενυδάτωση και λάμψη - Κρέμα ημέρας και ματιών που ανυπομονώ να χρησιμοποιήσω μόλις μου τελειώσει η ενυδατική μου. Φυσικά δεν μπορούσα να αντισταθώ και να μην πάρω τον κρεμώδη αφρό καθαρισμού της Apivita για πρόσωπο και μάτια με ελιά και λεβάντα  που έχω ακούσει επίσης τα καλύτερα και τις αγαπημένες μου κρέμες βαθιάς απολέπισης με ελιά της Apivita, που υπεραγαπώ και σας έχω ξαναμιλήσει για το πόσο τέλειες είναι στα empties δειγματάκια μου εδώ.







Τα βερνίκια Sixteen τα πρωτογνώρισα από την πολύ γλυκιά Μπέτυ και το υπέροχο blog της My Mint Floral Diary και όταν τα είδα στο ράφι του τοπικού καταστήματος 1Ευρώ δεν μπορούσα παρά να τα αγοράσω. Τα χρώματα που διάλεξα είναι ένα μωβ-φούξια με χρυσό shimmer το No541, ένα γκρι ανοιχτό το Νο547 και ένα σκούρο μωβ-μπλε το Νο499. Η πρώτη μου εντύπωση γι'αυτά ήταν πολύ καλή αλλά πρέπει να τα τεστάρω λίγο ακόμα για να έχω ολοκληρωμένη άποψη. Πήρα επίσης από το ίδιο μαγαζί και μία παλέτα από Vera Valenti την Eyeshadow Menorca Blue η οποία έχει διαφορετικές αποχρώσεις του μπλε και μια ασημί όλες με shimmer. Δεν είχα ξαναδοκιμάσει κάτι από την εταιρεία αυτή και ομολογώ πως με εξέπληξε η ποιότητα και η απόδοσή τους για τα μόλις 2,5 ευρώ που έδωσα και θέλω οπωσδήποτε να δοκιμάσω και άλλες σκιές από Vera Valenti. 




                     

Και για το τέλος άφησα δύο δωράκια που μου έκαναν μέσα στις γιορτές! Η μητέρα μου μου έκανε δώρο το σετάκι από Avon που περιέχει το άρωμα Far away, το perfumed body spray και την shimmering body powder του αρώματος. Μου άρεσε πάρα πολύ η συσκευασία τους και το άρωμα είναι εκπληκτικό... το μόνο που δεν με ενθουσίασε είναι η πούδρα σώματος γιατί είναι ουσιαστικά ταλκ που περιέχει ελάχιστο shimmer και μυρίζει σαν το άρωμα... τίποτα το ιδιαίτερο. Ο πατέρας μου απ'την άλλη αποφάσισε να μου κάνει δώρο μια φωτογραφική μηχανή την  Sony Cyber-shot DSC-W730 - 16.1 Megapixel σε μαύρο χρώμα από τα Public! Δεν μπορείτε να φανταστείτε τη χαρά μου μόλις την πήρα στα χέρια μου γιατί η προηγούμενή μου φωτογραφική ήταν πανάρχαια! 


Εσείς έχετε δοκιμάσει κάτι από αυτά?? Και πείτε αν θέλετε να κάνω και κάποιο review!



Φιλάκια πολλά!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου