Παρασκευή 10 Ιανουαρίου 2014

Liebster Award: My first!!

Γεια σας κορίτσια μου!!
Το πρώτο μου βραβειάκι!!



Σας έλειψα?? Δυστυχώς κάποια προσωπικά ζητήματα(όχι ιδιαίτερα ευχάριστα) με κράτησαν μακριά σας και ίσως να λείψω για λίγο καιρό ακόμα αλλά σας υπόσχομαι ότι θα επιστρέψω σύντομα με μεγαλύτερη όρεξη και καλύτερη διάθεση! Σήμερα όμως θα μοιραστώ μαζί σας κάτι πολύ ευχάριστο!

Πριν από περίπου ένα μήνα παρέλαβα το πρώτο μου βραβείο, από τo blog Women Tricks και την πολύ γλυκιά Adina, την οποία και ευχαριστώ πάρα πολύ, γεγονός που με έκανε πολύ ευτυχισμένη!!

Οι κανόνες το βραβείου είναι:
1. Να γράψεις 11 πράγματα για τον εαυτό σου
2. Να απαντήσεις στις 11 ερωτήσεις αυτού που σου έκανε tag και να γράψεις 11 ερωτήσεις γι'αυτούς που θα κάνεις εσύ tag
3. Βράβευσε 11 άτομα (κάτω των 200 μελών τα blog τους)
4. Ενημερώνεις τα άτομα που βράβευσες


11 Πράγματα για μένα:
1. Είμαι Καρκίνος (κυκλοθυμική, σπιτόγατα, ευσυγκίνητη και όλα τα συναφή του ζωδίου)
2. Λατρεύω τα παπούτσια και ιδιαίτερα τις γόβες
3. Δεν μπορώ να αντισταθώ σε οτιδήποτε περιέχει σοκολάτα
4. Φοράω γυαλιά και δεν έχω βάλει ποτέ φακούς επαφής
5. Έχω μόνο ένα ζευγάρι γυαλιά ηλίου τα οποία φοράω σπάνια ακόμα και το καλοκαίρι
6. Λατρεύω το βόλεϋ
7. Έχω σχέση με τον ίδιο άνθρωπο από τα 16 μου (και όσο περνάει ο καιρός τον αγαπάω όλο και περισσότερο)
8. Δεν έχω αδέρφια, είμαι μοναχοπαίδι
9. Λατρεύω τον ήλιο και τη θάλασσα
10. Πρόσφατα ξεκίνησα pilates και μ'αρέσει πολύ
11. Είμαι υπερβολικά αυθόρμητη κάποιες φορές


Οι 11 ερωτήσεις της Adina:
1. Τι σε έκανε να αποφασίσεις να γίνεις blogger?
     Ο πολύς ελεύθερός μου χρόνος και η αγάπη μου για το γράψιμο, τα καλλυντικά, τα ρούχα
2. Χρυσό η ασήμι?
    Χρυσό
3. Πες το πιο αγαπημένο σου προϊόν μακιγιάζ
    Τα κραγιόν
4. Ποια είναι η δουλεία των ονείρων σου?
    Να δουλεύω σε μια πολυεθνική και να ταξιδεύω συνέχεια
5. Τι θέλεις να σου φέρει ο Άγιος Βασίλης?
    Κάθε χρόνο ζητάω το ίδιο! Υγεία, ευτυχία, λιγότερη γκρίνια και περισσότερη αγάπη!
6. Θα συγχωρούσες κάποιον που σου είπε ψέμματα?
    Εξαρτάται από το ποιος μου είπε ψέματα, αν ήταν μεγάλο ή μικρό ψέμα και αν αυτό το ψέμα επηρεάζει τη ζωή μου. Αλλά γενικά συγχωρώ αλλά δεν ξεχνώ!
7.Ποια είναι η ομορφότερη γυναίκα του κόσμου για σένα?
   Δεν υπάρχει για μένα ομορφότερη γυναίκα! Υπάρχουν πολλές που είναι αντικειμενικά όμορφες αλλά δεν μπορώ να ξεχωρίσω κάποια ως ομορφότερη
8. Ο πιο όμορφος άντρας?
    Ο καλός μου είναι ο πιο όμορφος άντρας στα μάτια μου!
9. Ποιο είναι το αγαπημένο σου προϊόν για μαλλιά?
    Θα έλεγα τα λαδάκια, συγκεκριμένα αυτά της Εlvive μου αρέσουν πολύ
10. Το χειρότερο προϊόν για μακιγιάζ?
     Δεν μου αρέσουν καθόλου οι αδιάβροχες μάσκαρα ανεξαρτήτως μάρκας
11. Το χειρότερο προϊόν για μαλλιά?
     Δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι


Οι δικές μου ερωτήσεις:
1. Όταν ξεκίνησες να βάφεσαι, ποιο ήταν το πρώτο προϊόν που αγόρασες?
2. Κόκκινα, ροζ ή nude χείλη?
3. Μπούκλες ή ίσια μαλλιά?
4. Το άρωμα υπογραφή σου?
5. Ποιο είναι το πιο αγαπημένο ρούχο σου?
6. Ποιο είναι το πιο αγαπημένο σου κόσμημα?
7. Πόση ήταν η περισσότερη ώρα που έκανες για να ετοιμαστείς για μια έξοδο?
8. Ποιο είναι το μεγαλύτερό σου όνειρο που δεν έχεις πραγματοποιήσει ακόμα?
9. Προτιμάς τη θάλασσα ή το βουνό?
10. Οικογένεια ή καριέρα?
11. Αθλήματα ή χορός?



Και εγώ με τη σειρά μου δίνω το βραβείο στα εξής blogs:



Φιλάκια πολλά!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου