Παρασκευή 17 Ιανουαρίου 2014

Favourite Winter Nail Polishes

Γεια σας κορίτσια μου!!


Μπορεί ο καιρός έξω να παραπέμπει πιο πολύ σε άνοιξη και όχι τόσο σε χειμώνα αλλά εγώ σήμερα θα μοιραστώ μαζί σας τα βερνίκια νυχιών που προτιμώ τους χειμερινούς μήνες. Θα εστιάσω κυρίως στα χρώματα και όχι τόσο στην ποιότητα ή την μάρκα οπότε πάμε να τα δούμε!







 To Seventeen Supreme No 67 είναι το αγαπημένο μου γκρι, δεν είναι ούτε πού σκούρο ούτε πολύ ανοιχτό. Μετά έχουμε το λατρεμένο σκούρο βυσσινί-μπορντό Erre Due Beat 623 που νομίζω πως κολακεύει απίστευτα την ανοιχτή μου επιδερμίδα και το μπλε της γαλανόλευκης, όπως το αποκαλώ εγώ, το Erre Due Last Minute 304(Full Moon) αφού κάθε φορά που βάφω τα νύχια μου με αυτό πραγματικά μου θυμίζει το μπλε της ελληνικής σημαίας!





Δεν θα μπορούσα να μη συμπεριλάβω ένα από τα αγαπημένα μου κόκκινα το OPI An affair in red square. Δεν είναι όμως ένα απλό κόκκινο είναι ένα γιορτινό shimmery έντονο κόκκινο που δίνει μια υπέροχη λάμψη στα νύχια (δυστυχώς η φωτογραφία μου το αδικεί γιατί το χρώμα είναι πιο βαθύ). Επόμενο είναι ένα σκούρο μωβ κλασσικό και αγαπημένο για χειμώνα το Biolife No304 και για όταν θέλω ένα διάλειμμα από τα σκούρα χρώματα προτιμώ το υπέροχο nude μπεζ Sephora Expert Manicure-Tender Taupe το οποίο με έχει εκπλήξει και με την ποιότητά του.




                   


Λατρεύω να έχω ένα accent nail αφού το χέρι μου δεν πολυπιάνει για περίεργα nail art (μόνο τα απλά λουλουδάκια μπορώ να κάνω!!) και οι συνδυασμοί που κάνω συνήθως είναι οι εξής: το απαλό ροζάκι Erre Due Beat 611 με το ροζ glitter Erre Due Glitter effect 994 και το υπέροχο σκούρο πράσινο-κυπαρισσί Seventeen Supreme No15 με το shimmery χρυσό της Essence από τη σειρά Colour & Go (δεν μπόρεσα να βρω το όνομά του).



Εσάς ποιο είναι το αγαπημένο σας χειμωνάτικο βερνίκι νυχιών??


Φιλάκια πολλά!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου