Παρασκευή 14 Φεβρουαρίου 2014

January Favourites

Γεια σας κορίτσια μου!!




Εύχομαι χρόνια πολλά σε όλους τους ερωτευμένους που γιορτάζουν σήμερα και ελπίζω να περάσετε όμορφα ότι κι αν κάνετε!! Κι εγώ σήμερα για αγάπη θα σας μιλήσω αλλά μια άλλου είδους αγάπη.... υλική!! Θα σας δείξω τα πράγματα που όχι απλά χρησιμοποίησα μέσα στον Ιανουάριο αλλά έκλεψαν την καρδιά μου και έγιναν αγαπημένα μου!! Πάμε να τα δούμε λοιπόν...





1) Pantene Pro-V Μάσκα Εντατικής Αναδόμησης 2 λεπτών: Μια μάσκα μαλλιών που βοηθά στην επανόρθωση της φθοράς 2 μηνών σε 2 λεπτά για ξηρά και ταλαιπωρημένα μαλλιά και είναι απλά εκπληκτική! Αφήνει τα μαλλιά μου λεία και απαλά και οι ξηρές άκρες μου φαίνονται πιο υγιείς. Έχει πολύ ωραία μυρωδιά που μένει στα μαλλιά και η συσκευασία του είναι πολύ βολική αφού δεν έχει καπάκι που ξεβιδώνει αλλά ανοίγει με μια κίνηση προς τα πάνω!


2) Oriflame Blush - Classic Rose: Ένα από τα πιο ωραία ρουζάκια σε μια ροζ-καφέ απόχρωση (dirty rose θα το έλεγα) που δίνει πολύ όμορφο χρώμα στα μάγουλα, έχει πάρα πολύ ωραία υφή και διαρκεί αρκετές ώρες! Ένα υπέροχο καθημερινό ρουζάκι και με πολύ ωραία πρακτική μικρή συσκευασία!



3) The Body Shop 02 Shimmer Palette - Shade: Oh deer!Blush (Leona Lewis' Collection): Eίναι ένα πανέμορφο ρουζ που έχει τρεις διαφορετικές αποχρώσεις μια λευκή με ροζ ιριδισμούς, ένα ροζ-καφέ με ιριδισμούς και ένα απαλό ροζ-ροδακινί με ιριδισμούς. Θεωρείτε ρουζ αλλά για μένα είναι πολύ shimmery και frost το αποτέλεσμα που δίνει οπότε το χρησιμοποιώ σαν highligter στα ζυγωματικά ή με ένα ελαφρύ χέρι πάνω από τα ματ ρουζ μου και δίνει μια υπέροχη λάμψη!


The Body Shop 02 Shimmer Palette / Oriflame Blush - Classic Rose

4) Erre Due luxury pencil for eyes 09: Ένα απίστευτο μολύβι ματιών! Δεν είχα ξαναδοκιμάσει κάποιο από τα χρυσά μολύβια της erre due και ενθουσιάστηκα μόλις το πήρα με το περιοδικό Elle! Είναι απίστευτα μαλακό, έχει έντονο χρώμα και μόλις το βάλεις πάνω στο βλέφαρο δε φεύγει με τίποτα... ούτε μεταφέρεται ούτε μουντζουρώνεται! Το χρώμα του είναι πετρόλ με γαλαζοπράσινα shimmer και το χρησιμοποιώ σαν eyeliner όταν θέλω να ξεφύγω από το κλασσικό μαύρο.

5) Erre Due Eyebrow pencil 01: Για να γεμίζω τα φρύδια χρησιμοποιούσα περισσότερο σκιές αλλά για κάθε μέρα μου φαινόταν πολύ έντονο το αποτέλεσμα που μου έδιναν οι σκιές. Αυτό το μολύβι έχει ακριβώς την απόχρωση που θέλω για ένα καθημερινό φυσικό αποτέλεσμα και μπορώ όταν βιάζομαι με δύο κινήσεις να έχω πολύ ωραία γεμάτα φρύδια!

Erre Due Eyebrow pencil 01 / Erre Due luxury pencil for eyes 09

  6) Lancome Hypnose Drama mascara - Excessive Black: Από τις πιο ωραίες μάσκαρες που είχα ποτέ! Δίνει με ένα μόνο πέρασμα όγκο, μήκος και κάνει τις βλεφαρίδες να φαίνονται πιο μεγάλες και γυριστές! Έχω όμως ένα θέμα... δεν είμαι σίγουρη αν μου αρέσει αυτό το κυματιστό βουρτσάκι.... θα προτιμούσα να ήταν ίσιο... τι να πω!



7) FAAB. Duo Lipstick & Lipgloss: Tο κραγιόν αυτό ήταν δώρο με το περιοδικό Celebrity και είναι διπλό, έχει κραγιόν από τη μια πλευρά και λιπ γλος στην ίδια απόχρωση από την άλλη. Γενικά πίστευα ότι τα κόκκινα κραγιόν δε μου πηγαίνουν αλλά τελικά μάλλον αγόραζα λάθος απόχρωση γιατί υπάρχουν διαφορετικές αποχρώσεις του κόκκινου με διαφορετικούς υποτόνους. Αυτό λοιπόν το κραγιόν το επέλεξα κυρίως για να πειραματιστώ και να δω αν μου πηγαίνει. Και μου πηγαίνει απίστευτα! Έχει πολύ ωραία υφή, καμία μυρωδιά, πολύ καλή διάρκεια και με το lipgloss έχεις ένα glossy αποτέλεσμα! Το μόνο αρνητικό του είναι ότι περιέχει parabens.

8) Sephora Glossy lip pencil - 04 Glossy Purple: Είπα να ξεφύγω από το αγαπημένο μου βυσσινί-μπορντό και πήγα στο επίσης αγαπημένο μου ελαφρώς σκούρο μωβ. Το χρώμα του είναι υπέροχο και τα συγκεκριμένα jumbo μολύβια χειλιών δίνουν ένα glossy αποτέλεσμα και ενυδατώνουν τα χείλη! Έχουν αρκετά καλή διάρκεια και δεν χρωματίζουν άσχημα τα χείλη όταν αρχίζουν να φεύγουν!

Sephora Glossy lip pencil - 04 Glossy Purple / FAAB. Duo Lipstick & Lipgloss

9) Avon Far Away Eau de parfum spray for women: Το αγαπημένο μου άρωμα για αυτό το μήνα ήταν και δωράκι της μητέρας μου που σας το έδειξα και στο πρώτο haul μου για το 2014 που μπορείτε να δείτε εδώ. Είναι ένα πολύ γλυκό πουδρένιο άρωμα που διαρκεί όλη την μέρα ακριβώς η μυρωδιά που μου αρέσει και όταν το συνδυάζω με κρέμα σώματος βανίλια είναι ακόμα πιο έντονο και διαρκεί ακόμα περισσότερο! Το λατρεύω!




Εσάς ποια ήταν τα αγαπημένα σας το μήνα που μας πέρασε??


Φιλάκια πολλά!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου