Τετάρτη 12 Φεβρουαρίου 2014

Sales Fashion Haul

Γεια σας κορίτσια μου!!

Ελπίζω να απολαμβάνετε τις ηλιόλουστες αυτές μέρες και να κάνατε και καμιά βολτίτσα στα μαγαζιά! Σήμερα θα σας δείξω κάποιες από τις αγορές που έκανα μέσα στις εκπτώσεις, και λέω κάποιες γιατί εκτός από τα ρούχα που θα δείτε, εμπλούτισα και τη συλλογή των καλλυντικών μου (περίεργο για μένα ε??)!! Αυτά όμως θα τα δούμε σε ένα επόμενο post.
Η αλήθεια είναι πως δεν έκανα υπερβολές στις αγορές μου, πήρα μόνο πράγματα που έλειπαν από τη ντουλάπα μου και τίποτα περιττό ή που δεν θα το φορέσω ποτέ (όπως έκανα παλιότερα!!).


Sports top, H&M (€9,95) 
 Sports trousers, H&M (€19,95)

                                                                               





Μπουφάν με κουκούλα και γουνάκι, 
Marks & Spencer (€69,00 με έκπτωση)
        Jacket με δερμάτινα μανίκια,
                   THS Fashion 

                                                             



Εφαρμοστή μίνι φούστα,
 
  THS Fashion (€9,99 με έκπτωση)    
                     Χαμηλό μποτάκι με τρουκ,

Στράπλες σουτιέν με polka dots και δαντέλα, 
      Intimissimi (€ 12,99 με 50% έκπτωση)
                                                                                    

 Pack Brazilian Ριγέ Λουλούδια,
OYSHO (€ 9,99)

Τσαντάκι Boxy Δίχρωμο, Achilleas Accessories
(€ 14,95 με 50% έκπτωση)

Χρυσό κολιέ πεταλούδα (€ 8,00)
και χρυσά δαχτυλίδια(€ 5,00 το καθένα)
από τοπικό κατάστημα με αξεσουάρ



Σας άρεσαν οι επιλογές μου??
Εσείς τι ψωνίσατε στις εκπτώσεις??




Φιλάκια πολλά!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου