Δευτέρα 10 Μαρτίου 2014

Empties #2

Γεια σας κορίτσια μου!!


Επειδή η σακούλα με τις άδειες μου συσκευασίες άρχισε να γεμίζει επικίνδυνα είπα να μοιραστώ μαζί σας τα προϊόντα που έχω χρησιμοποιήσει μέχρι τέλους το τελευταίο δίμηνο, για να μπορέσω επιτέλους να τα πετάξω και να τη γεμίσω με καινούριες άδειες συσκευασίες!!!






Schwarzkopf Supersoft Cream & Oil Σαμπουάν Εντατικής Φροντίδας








Το αγαπημένο μου σαμπουάν! Το ανακάλυψα λίγο μετά το καλοκαίρι , έκανε τα μαλλιά μου λεία, λαμπερά και απαλά, βοήθησε τις γεμάτες ψαλίδα άκρες μου να φαίνονται πιο υγιείς και είναι και αρκετά οικονομικό! Δυστυχώς μόνο για τη λιπαρότητα των μαλλιών μου δεν μπόρεσε να κάνει κάτι αλλά ούτως ή άλλως δεν είναι σχεδιασμένο για κάτι τέτοιο! Επίσης μυρίζει εκπληκτικά και έχω ήδη αγοράσει ακόμα ένα και θα συνεχίσω να το αγοράζω!








Pantene Pro-V Σαμπουάν για Εκτυφλωτική Λάμψη - Λεπτή Τρίχα





Αυτό το σαμπουάν δεν μου άρεσε καθόλου! Δεν έκανε τίποτα στα μαλλιά μου, δεν τους έδωσε καμία λάμψη πόσο μάλλον εκτυφλωτική και αυτό που μου έκανε τη μεγαλύτερη εντύπωση είναι ότι δεν είχα καμία μυρωδιά οπότε κάθε φορά που έλουζα τα μαλλιά μου ένιωθα ότι δεν τα καθαρίζει καθόλου! Κατάφερα να το τελειώσω γιατί το χρησιμοποιούσα σε συνδυασμό με άλλα σαμπουάν οπότε όπως καταλαβαίνετε δεν υπάρχει περίπτωση να το ξαναγοράσω!








Le Petit Marseillais Κρέμα Μαλλιών για Ξηρά/Ταλαιπωρημένα Μαλλιά Με Γάλα Καριτέ και Μέλι




Τα αφρόλουτρα της Le Petit Marseillais τα υπεραγαπώ αλλά τα προϊόντα για τα μαλλιά δεν με έχουν αφήσει ιδιαίτερα ευχαριστημένη. Η συγκεκριμένη κρέμα μαλλιών από τη στιγμή που είναι για ξηρά μαλλιά περιμένεις να ενυδατώσει τις άκρες σου, να τα κάνει πιο ευκολοχτένιστα και πιο απαλά. Δυστυχώς στα δικά μου μαλλιά δεν έκανε τίποτα από αυτά... είτε την έβαζα είτε όχι δεν έβλεπα διαφορά στα μαλλιά μου! Το μόνο που μου άρεσε ήταν η μυρωδιά του αλλά αυτό δεν είναι αρκετό για να το ξαναγοράσω οπότε όχι.....








Bettina Barty Vanilla Hand & Body Lotion 





Είναι μια από τις αγαπημένες μου κρέμες σώματος αφού έχει πολύ ωραία ελαφριά σύσταση, απλώνεται σαν όνειρο πάνω στο δέρμα, απορροφάται γρήγορα, ενυδατώνει και έχει εκπληκτικό άρωμα βανίλιας που διαρκεί όλη την ημέρα! Όποτε έβαζα αυτή την κρέμα και έβγαινα έξω με ρώταγαν όλοι τι άρωμα φοράω και τους έλεγα ότι δεν ήταν άρωμα αλλά η κρέμα σώματός μου! Την έχω αγοράσει και άλλες φορές και σίγουρα θα την ξαναγοράσω!









Natural Honey Body Oil Coco Addiction




Γενικά να πω ότι δεν μου αρέσουν τα λαδάκια για το σώμα γιατί νιώθω ότι αφήνουν αρκετή λιπαρότητα και δεν μου αρέσει η αίσθηση τους πάνω στο δέρμα μου! Μόνο το καλοκαίρι μου αρέσει να τα βάζω στα πόδια μου για την υπέροχη λάμψη που δίνουν! Το συγκεκριμένο λαδάκι είναι λάδι καρύδας με υπέροχο άρωμα το οποίο δεν μου άφηνε λιπαρότητα αλλά περισσότερο το χρησιμοποιούσα αντί για ελαιόλαδο στο body scrub μου που φτιάχνω με ζάχαρη! Μπορείτε να δείτε εδώ πως φτιάχνω το scrub μου!









Oriflame Pure Nature Blueberry & Lavender Calming Toner, Cleanser & Moisturizing Cream




Είχα πάρει το καθαριστικό, τη λοσιόν και την κρέμα ημέρας από τη συγκεκριμένη σειρά της Oriflame που είναι για όλους τους τύπους δέρματος και ισχυρίζεται ότι καταπραϋνει την επιδερμίδα, βελτιώνει την υφή της και την κάνει πιο φωτεινή. Το καθαριστικό και η λοσιόν με άφησαν πολύ ευχαριστημένη αλλά η κρέμα ήταν αρκετά λιπαρή για μένα! Το μόνο που με χάλασε πολύ είναι η υπερβολικά έντονη μυρωδιά που είχαν και τα τρία προϊόντα... πραγματικά δεν την άντεχα καθόλου οπότε δεν σκοπεύω να τα ξαναγοράσω .









Clinique Liquid Facial Soap - Oily Skin Formula






Ακόμα ένα καθαριστικό προσώπου που τελείωσα είναι αυτό της Clinique σε travel size. Μου άρεσε αρκετά αφού καθάριζε σε βάθος το πρόσωπό μου και αφαιρούσε όλη τη λιπαρότητα! Ήταν αρκετά καλό και μπορεί κάποια στιγμή να το αγοράσω και σε κανονικό μέγεθος!











Avon Planet Spa Turkish Thermal Baths Clay Face Mask



Μια από τις ωραιότερες μάσκες αργίλου που έχω δοκιμάσει! Καθαρίζει το δέρμα σε βάθος και το αφήνει απαλό και πεντακάθαρο... ήταν ακόμα πιο αποτελεσματική όταν έκανα απολέπιση πριν βάλω τη μάσκα στο πρόσωπό μου! Σίγουρα θα την ξαναγόραζα!









Yes To Cucumber Soothing Eye Gel & Septona Lady Care Oval Pads


 Όπως έχω αναφέρει παλαιότερα δεν έχω ιδιαίτερο πρόβλημα με την περιοχή των ματιών αφού δεν έχω ούτε κύκλους ούτε σακούλες μόνο μερικές λεπτές γραμμές οι οποίες όμως δεν με ανησυχούν ακόμα γι'αυτό και διάλεξα αυτό το ελαφρύ gel ματιών ίσα ίσα για να ενυδατώνω την περιοχή των ματιών μου. Δυστυχώς δεν μου άρεσε καθόλου το συγκεκριμένο αφού δεν ένιωθα ούτε καν την ενυδάτωση! Δεν πρόκειται να το ξαναγοράσω!

Οι οβάλ δίσκοι ντεμακιγιάζ της Septona που δεν χνουδιάζουν (όπως αναφέρει η συσκευασία) με βόλεψαν πολύ αφού χρειαζόμουν μόνο ένα δίσκο για να αφαιρέσω το μακιγιάζ και από τα δύο μου μάτια. Δεν διαλύονταν και ήταν πολύ απαλοί στο πρόσωπο!








Sanex Intimosept Sensitive Απαλό Υγρό Καθαρισμού για την Ευαίσθητη Περιοχή





Είναι από τα πιο ωραία καθαριστικά για την ευαίσθητη περιοχή με εκχύλισμα χαμομηλιού. Δεν περιέχει parabens, χρωστικά ούτε σαπούνι και το αγοράζω ξανά και ξανά!












Αυτά ήταν τα άδεια μου προϊόντα....
Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά??


Φιλάκια πολλά!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου