Τρίτη 8 Ιουλίου 2014

Would You Rather Tag


Και ήρθε η ώρα για ένα ακόμα tag!! Αυτή τη φορά με tagαρε η πολύ γλυκιά Λυδία από το lilly's daily blog οπότε πάμε να δούμε αυτές τις λίγο περίεργες ερωτήσεις!!


Κανόνες: 
1. Αναφέρουμε το άτομο που μας έκανε tag 
2.Απαντάμε στις ερωτήσεις
3.Κάνουμε tag 10 άλλα αγαπημένα blogs
4.Τις ενημερώνουμε σχετικά


1) Θα προτιμούσες να χάσεις όλες σου τις μάσκαρες , τα eyeliners , τα κραγιόν και τα lipgloss σου ή να χάσεις όλες τις παλέτες και σκιές ματιών σου;
Αυτό είναι εύκολο... τις παλέτες και τις σκιές! Η ζωή μου δεν θα είχε νόημα χωρίς μάσκαρα και κραγιόν!

2) Θα προτιμούσες να κόψεις όλα τα μαλλιά σου ή να μην δικαιούσαι να τα κόψεις ξανά ;
Αν και οι δύο επιλογές ακούγονται επώδυνες, νομίζω θα προτιμούσα να μην τα ξανακόψω!

3) Θα προτιμούσες ένα κοραλί μάγουλο ή ένα ροζ μάγουλο;
Μάλλον ροζ θα έλεγα!

4) Αν είχες 1000 ευρώ για να ξοδέψεις, θα προτιμούσες να αγοράσεις ρούχα ή προϊόντα μακιγιάζ;
Τα μισά σε ρούχα και τα άλλα μισά σε μακιγιάζ! 

5) Θα προτιμούσες να εφαρμόσεις το eyeliner ως κραγιόν ή το κραγιόν ως eyeliner;
Ομολογώ πως αυτό δεν το είχα σκεφτεί ποτέ... χμμμμμμμ θα προτιμήσω το κραγιόν ως eyeliner! Δεν ξέρω γιατί αλλά μου φαίνεται πιο λογικό! 

6) Θα προτιμούσες να ψωνίζεις μόνο από τα MAC ή από τα Sephora;
Από τα Sephora γιατί θα είχα μεγαλύτερη ποικιλία φυσικά!

7) Θα προτιμούσες να χρησιμοποιούσες μόνο μια απόχρωση σκιάς ή μόνο μια απόχρωση για τα χείλη για το υπόλοιπο της ζωής σας;
Μπορώ να ζήσω και χωρίς καθόλου σκιές όπως είπα και παραπάνω! Στα κραγιόν μου θέλω ποικιλία!

8) Θα προτιμούσες να φοράς χειμωνιάτικα ρούχα το καλοκαίρι ή το καλοκαίρι τα ρούχα το χειμώνα;
Τι κουλή ερώτηση είναι αυτή?? Θα προτιμήσω μάλλον τα χειμωνιάτικα το καλοκαίρι γιατί μπορώ να αντέξω τη ζέστη αλλά όχι το κρύο!!

9) Θα προτιμούσες σκούρα νύχια ή ανοιχτόχρωμα νύχια όλο το χρόνο;
Ανοιχτόχρωμα!!

10) Θα προτιμούσες να αποχωριστείς το αγαπημένο σου προϊόν για τα χείλη ή το αγαπημένο σου προϊόν για τα μάτια;
Αχ αυτό είναι δύσκολο γιατί η μάσκαρα είναι ένα από τα αγαπημένα μου must-have προϊόντα... θα κάνω τη διαφορά και θα πω το αγαπημένο μου προϊόν για τα χείλη! 

11) Θα προτιμούσες να έχεις τα μαλλιά σου αλογοουρά ή σε έναν ακατάστατο κότσο;
Αλογοουρά γιατί μου είναι αδύνατο να κάνω ακατάστατο κότσο στα μαλλιά μου!

12) Θα προτιμούσες να μην έβαφες ποτέ ξανά τα νύχια σου ή να μην χρησιμοποιούσες ποτέ ξανά lipgloss;
Σπάνια χρησιμοποιώ lipgloss οπότε θα διαλέξω αυτό να μη ξαναχρησιμοποιήσω!

13) Θα προτιμούσες να ξυρίσεις τα φρύδια σου και να μην έχεις καθόλου ή να κάθεσαι και να τα βάφεις καθημερινά;
Δεν με πειράζει καθόλου να κάθομαι και να τα βάφω καθημερινά από το να μην έχω φρύδια!

14) Θα ήθελες να ζεις χωρίς μακιγιάζ ή χωρίς βερνίκια νυχιών;
Χωρίς βερνίκια! Παρ'όλο που μ'αρέσει τα νύχια μου να είναι περιποιημένα και χρωματιστά βαριέμαι αφάνταστα τη διαδικασία του βαψίματος! Ενώ στο μακιγιάζ μου μπορώ να αφιερώσω ώρες!!


Ομολογώ πως αυτός που έφτιαξε αυτό το tag είχε πολύ μεγάλη φαντασία αλλά ήταν αρκετά διασκεδαστικό να απαντάς σε τόσο ιδιόρρυθμες ερωτήσεις!! Κάνω tag όλες εσάς που δεν το έχετε ήδη κάνει, να το κάνετε και θα τα πούμε σύντομα στο επόμενο post!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου