Κυριακή 17 Αυγούστου 2014

Empties #4


Δεν ξέρω αν συμβαίνει και σε εσάς, αλλά κάθε φορά που τελειώνω ένα προϊόν νιώθω τόσο χαρούμενη και ικανοποιημένη είτε γιατί μου δίνεται η ευκαιρία να χρησιμοποιήσω καινούρια πράγματα είτε γιατί κάτι δεν μου άρεσε οπότε θα αντικατασταθεί είτε γιατί  ακόμα και αν ένα προϊόν δεν ήθελα με τίποτα να τελειώσει θα έχω την ευκαιρία να το ξαναγοράσω! 


Όπως είναι φυσικό τα περισσότερα από τα empties μου είναι προϊόντα περιποίησης και ελάχιστα είναι μακιγιάζ, οπότε πάμε να τα δούμε λίγα λίγα...


Bioten Κρεμώδες ντους με Cocoa butter & Macademia: η μυρωδιά αυτού του αφρόλουτρου απλά δεν υπάρχει! Μου θυμίζει καραμέλα βουτύρου ή τώρα που είναι και καλοκαίρι παγωτό καραμέλα! Ενυδατώνει το δέρμα και δεν χρειάζεται μεγάλη ποσότητα για να κάνει αφρό, αλλά δυστυχώς η μυρωδιά του διαρκεί όσο και το μπάνιο μου, με το που σκουπίζομαι απλά εξαφανίζεται από το δέρμα μου. Δεν ξέρω αν θα το ξαναγοράσω, αλλά σίγουρα θέλω να πάρω την κρέμα σώματος που λογικά θα έχει μεγαλύτερη διάρκεια το άρωμά της. 
Schwarzkopf Supersoft Cream & Oil: ένα σαμπουάν εντατικής φροντίδας κατά της ψαλίδας που υπάρχει σχεδόν σε όλα τα empties μου. Πρέπει να είναι το τέταρτο μπουκάλι που χρησιμοποιώ από τότε που το ανακάλυψα. Έχω κάνει και αναλυτικό review εδώ
L'Oreal Elvive Fibralogy Σαμπουάν πυκνότητας: ένα σαμπουάν που προσφέρει περισσότερο όγκο στα άτονα και χωρίς όγκο μαλλιά. Όσο το χρησιμοποιούσα όντως έβλεπα τα μαλλιά μου να είναι πιο πλούσια, πράγμα πολύ θετικό, όμως λάδωναν σχεδόν αμέσως την επόμενη μέρα. Δεν μπορώ να πω ότι ξετρελάθηκα, αλλά θέλω κάποια στιγμή να του δώσω μια δεύτερη ευκαιρία και να το δοκιμάσω μαζί με το conditioner.


Garnier Fructis Goodbye Damage Περιποίηση στη στιγμή: δεν είμαι σίγουρη αν αυτό το προϊόν θεωρείται μάσκα ή conditioner. Εγώ το χρησιμοποιούσα σαν μαλακτική, γιατί ήταν αρκετά λεπτόρευστη. Παρ'όλο που απευθύνεται σε πολύ φθαρμένα, ταλαιπωρημένα και άτονα μαλλιά, στα δικά μου μαλλιά που δεν είναι ιδιαίτερα ταλαιπωρημένα δεν έκανε και πολλά. Ούτε τα ενυδάτωνε ούτε τα άφηνε πολύ απαλά, οπότε δεν πρόκειται να την ξαναγοράσω.
Sunsilk Κρέμα leave-on Πρόγραμμα αναδόμησης: είναι μια κρέμα που εφαρμόζεις σε νωπά μαλλιά μετά το λούσιμο και δεν θέλει ξέβγαλμα. Δεν με ενθουσίασε γιατί προτιμώ τα λαδάκια. Νομίζω πως κάνουν πολύ καλύτερη δουλειά από τέτοιου είδους κρέμες. Δεν θα την ξαναγοράσω.
Garnier Fructis Miraculous Oil: πολύ ωραίο λαδάκι που χρησιμοποιούσα στις άκρες μου κυρίως πριν το πιστολάκι για προστασία. Δεν μου άρεσε να το χρησιμοποιώ μετά το styling γιατί ένιωθα να μου βαραίνει και να λαδώνει το μαλλί μου. Δεν νομίζω ότι θα το ξαναγοράσω.
Pantene Pro-V Μάσκα Εντατικής αναδόμησης 2 λεπτών: αυτή η μάσκα είναι λατρεμένη. Αφήνει τα μαλλιά μου λεία, απαλά και ενυδατωμένα, έχει πολύ ωραίο ευχάριστο άρωμα και κάνει δουλειά μέσα σε 2 λεπτά. Τη λατρεύω και θα την αγοράζω συνέχεια.


Intermed Luxurious Moisturizing Body Cream - Icing Sugar: μια αρκετά παχύρευστη κρέμα σώματος με ένα διακριτικό γλυκό άρωμα που δεν χρειάζεται μεγάλη ποσότητα για να απλώσετε σε όλο σας το σώμα, ενυδατώνει απίστευτα την επιδερμίδα και δίνει μια υπέροχη φυσική λάμψη στο δέρμα, γιατί περιέχει ζαχαρένιους μικροκρυστάλλους. Τη λατρεύω και έχω ακόμα μια συσκευασία της που δεν θέλω με τίποτα να τελειώσει.
Cien Αποσμητικό roll-on  με Aloe vera: είναι σίγουρα ένα από τα προϊόντα που δεν θα ξαναγοράσω. Σαν προϊόν ήταν αρκετά καλό και είχε ευχάριστη μυρωδιά. Το πολύ μεγάλο αρνητικό του ήταν η συσκευασία. Δεν ξέρω τι έφταιγε αλλά κάθε φορά που το χρησιμοποιούσα στις μασχάλες μου το προϊόν έτρεχε από το roll-on και έπεφτε παντού στο πάτωμα, πάνω στα ρούχα μου, όπου φυσικά άφηνε σημάδια. Πολύ απογοητευτικό προϊόν.
YSL Manifesto Showergel & Body lotion: το άρωμα αυτό είναι απλά υπέροχο! Αλλά επειδή είναι από μόνο του αρκετά βαρύ και αριστοκρατικό, για μένα είναι περιττό να χρησιμοποιώ και την κρέμα σώματος και το αφρόλουτρο γιατί είναι υπερβολικά βαρύ και αποπνιχτικό θα έλεγα το αποτέλεσμα. Σαν προϊόντα ήταν φυσικά ανάλογα της ποιότητας μιας high end εταιρείας.


Sephora Double Duty Exfoliator + Mask: είναι ένα προϊόν δύο σε ένα, μια άσπρη κρέμα που περιέχει μικρούς κόκκους που απολεπίζουν ελαφρά το πρόσωπο καθώς κάνετε μασάζ και την αφήνεται για δέκα λεπτά για να δουλέψει και ως μάσκα. Αφήνει το δέρμα καθαρό από κάθε είδους βρωμιά και νεκρά κύτταρα, απαλό και ενυδατωμένο. Μου άρεσε πολύ και θα την ξαναγόραζα.
L'Oreal Ideal Glow Αισθησιακό λάδι καθαρισμού: ένα μαγικό, αισθησιακό λαδάκι που καθαρίζει κάθε είδους μακιγιάζ, χρησιμοποιώντας μόνο τα χέρια σας και λίγο νερό. Το ότι δεν χρειάζεται να χρησιμοποιήσω καθόλου δίσκους ντεμακιγιάζ ή ένα τόνο προϊόντος για να κάνω ντεμακιγιάζ είναι το πιο μεγάλο θετικό για μένα. Έχει κάνει τη ρουτίνα του ντεμακιγιάζ μου παιχνιδάκι και απόλαυση. Επιπλέον δεν αφήνει καμία λιπαρότητα στο ήδη λιπαρό πρόσωπό μου, αν και πάντα χρησιμοποιώ και καθαριστικό σε μορφή gel μετά για να αφαιρεθεί και η παραμικρή υποψία μακιγιάζ. Το αγαπώ και το έχω ήδη ξαναγοράσει.
L'Oreal Ideal Soft Νερό καθαρισμού Micellaire: δεν μπορώ να πω ότι έκανε πολύ καλή δουλειά στο να αφαιρεί το μακιγιάζ μου,ειδικά τα μάτια έπρεπε να τα τρίβω με τις ώρες για να φύγει η μάσκαρα. Βρήκα όμως εναλλακτικούς τρόπους να το χρησιμοποιώ και πρέπει να πω ότι είναι εξαιρετικό σαν τονωτική λοσιόν μετά τον καθημερινό μου καθαρισμό ή πριν αρχίσω να βάφομαι για να αφαιρεθεί κάθε είδους βρωμιά και λιπαρότητα. 


Tea Tree Pore Minimizer: ένα πολύ αγαπημένο primer. Γεμίζει τους πόρους μου, κάνει το πρόσωπο μου βελούδινο και το μεικαπ απλώνεται σαν όνειρο και κάθε φορά που το χρησιμοποιούσα ένιωθα να μειώνονται και τα τυχόν σπυράκια που είχα. Σίγουρα θα το ξαναγοράσω.
MAC Mineralize concealer NW20: με την περιοχή των ματιών μου δεν έχω ιδιαίτερο πρόβλημα ούτε σακούλες ούτε μαύρους κύκλους έχω, οπότε αυτό το concealer ήταν πολύ ελαφρύ, ενυδατικό και έδινε μια υπέροχη λάμψη στην περιοχή κάτω από τα μάτια μου. Νομίζω πως θα το ξαναγοράσω κάποια στιγμή.
Sephora 3in1 perfecting base coat: μια βάση για τα νύχια που μου άρεσε πολύ. Σίγουρα θα την ξαναγοράσω.
Erre Due Speed dry Top coat: το αγαπημένο μου top coat ever! Στεγνώνει μέσα σε ελάχιστα λεπτά το βερνίκι, τα κάνει να γυαλίζουν απίστευτα και κάνει το μανικιούρ μου να κρατάει 2 μέρες παραπάνω. Θα το αγοράζω συνέχεια.




17 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφο post.. Νομίζω πως δεν έχω δοκιμάσει κάτι από τα πιο πάνω.. Φιλάκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ωραίο ποστ!
    ΑΓΑΠΩ το σαμπουαν της Elvive Fibralogy οπως επίσης & το miraculous oil
    απο Garnier! Αυτα τα 2 χρησιμοποιω αυτο το διάστημα και ειμαι φουλ ικανοποιημενη!
    Θα ηθελα να δοκιμασω το σαμπουαν απο Schwarzkopf . Σε μαλλια με μπούκλες
    θα εκανε καλη δουλεια πιστευεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν θες τα μαλλιά σου να είναι πιο απαλά, πιο μεταξένια, οι άκρες σου να δείχνουν πιο υγιείς και να είναι λαμπερά τότε σου προτείνω να το δοκιμάσεις! Εγώ που έχω σπαστά μαλλιά μου τα έκανε όλα αυτά και νομίζω και στις μπούκλες τα ίδια θα κάνει!! :)

      Διαγραφή
  3. Πάρε την κρέμα σώματος της biotenμε βούτυρο κακάο!υπέροχο αρωμα,ενυδάτωση,απορρόφηση!καλή διαρκεια!την μάσκα της pantene χρησιμοποιώ και εγώ!πολυ ωραία!το αφρολουτρο της bioten το παίρνω για το αρωμα του!χαχα!φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπα δε νομίζω να το ξαναγοράσω μόνο για το άρωμά του, θα προτιμήσω την κρέμα που λογικά θα διαρκεί περισσότερο!! :)

      Διαγραφή
  4. Ψηνόμουν να αγοράσω το αφρόλουτρο της Bioten αυτό με το μέλι και το βαμβάκι, αλλά τώρα με προβλημάτισε αυτό που είπες ότι δεν κρατάει καθόλου το άρωμά του :/ Ίσως να κοιτάξω για την κρέμα σώματος! Πολύ όμορφο post, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά μόνο για τα αφρόλουτρα της dove μπορώ να πω ότι μένει το άρωμά τους πάνω μου αν δεν βάλω ενυδατική!! Βέβαια μπορεί σε κάποιον άλλο να διαρκεί το bioten και να μην έκατσε καλά σε μένα!! :)

      Διαγραφή
  5. α θα παω να το παρω το γυαλιστικο οπωσδηποτε της erre due!το σαμπουν το elvive μου αρεσει πολυ!!το λαδακι της loreal εκπληκτικο!!!μακιααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το πάρεις και να μου πεις και τη γνώμη σου!! Το λαδάκι ντεμακιγιάζ είναι απλά υπέροχο!! Το έχω ερωτευτεί!! Φιλάκια κούκλα μου :)

      Διαγραφή
  6. Το νεράκι της loreal εμένα με έχει βολέψει απίστευτα, δεν έχω δοκιμάσει κάποιο από τα υπόλοιπα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γενικώς δεν μου αρέσουν τα νεράκια αλλά δεν έχω δοκιμάσει ακόμα το bioderma που όλες εκθειάζουν! ίσως τότε να αλλάξω γνώμη για αυτά! :)

      Διαγραφή
  7. Το IDEAL GLOW το ετοιμαζω κι εγώ για τα empties μου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τα δειγματάκια από τα προϊόντα της YSL ήθελα κι εγώ να τα αγοράσω αλλά επειδή έχω το άρωμα και ξέρω πως είναι η μυρωδιά του σκέφτηκα ότι θα είναι αρκετά βαρύ για καλοκαίρι! Το λαδάκι της Garnier εμένα ευτυχώς δεν μου τα βαραίνει καθόλου! Έχεις δοκιμάσει το extraordinary oil της L'oreal? Θεωρώ πως είναι πιο ελαφρύ κι ίσως σου αρέσει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή