Παρασκευή 22 Ιανουαρίου 2016

Τα πιο αγαπημένα μου προϊόντα ομορφιάς ever (My Holy Grail Beauty Products)


Σκεφτόμουνα εδώ και μέρες ποιο θα ήταν το καταλληλότερο ποστ για να γίνει αισθητή η επιστροφή μου στο χώρο του blogging. Ήθελα να κάνω κάτι πρωτότυπο, κάτι ενάντια στο ρεύμα και στα συνηθισμένα, κάτι που να μείνει αξέχαστο... μια γυμνή φωτογράφιση? ένα μακιγιάζ φαντασμαγορικό και πολύχρωμο? πανάκριβα καλλυντικά? Χμμμ... Μπαααα... Προτιμώ να μείνω στα ασφαλή και συνηθισμένα, οπότε το μόνο πρωτότυπο που θα κάνω είναι να μη σας δείξω τα αγαπημένα του 2015, αλλά τα αγαπημένα μου όλων των εποχών από τότε που ξεκίνησε η σχέση μου με τα καλλυντικά!! Αυτά που δεν μπορώ να ζήσω χωρίς, αυτά που αγοράζω και ξανά αγοράζω και θα μουρλαθώ αν σταματήσουν να κυκλοφορούν ή δεν τα βρίσκω. Βέβαια, καταλαβαίνετε ότι ως beauty addict πάντα θα θέλω να δοκιμάζω καινούρια πράγματα και μπορεί του χρόνου τα holy grail προϊόντα μου να μην είναι τα ίδια. 

  

Real Techniques Πινέλα: Πάντα αναρωτιόμουν αν όλες αυτές οι ξένες youtubers λένε την ειλικρινή τους άποψη για πολλά από τα προϊόντα που δείχνουν και ειδικά για αυτά τα οποία οι ίδιες έχουν κάνει διεθνώς γνωστά. Ένα από αυτά είναι τα πολύ γνωστά πινέλα Real Techniques που έσπευσα να αγοράσω όταν είδα ότι υπάρχουν σε ελληνικά καταστήματα. Το μόνο που σκέφτηκα όταν τα δοκίμασα ήταν πραγματικά πως μπορούσα και βαφόμουν χωρίς αυτά?? Είναι τόσο μαλακά, τόσο βελούδινα στο πρόσωπο, απλώνουν τα προϊόντα τόσο ομοιόμορφα και φυσικά η τιμή τους είναι ιδιαίτερα προσιτή ακόμα και στα ελληνικά e-shop. Προς το παρόν έχω στη συλλογή μου τα πινέλα για πούδρα (υπεραγαπημένο!!), για ρούζ και το Starter kit για τα μάτια και δεν βλέπω την ώρα να αποκτήσω κι άλλα!!

Πούδρα σε ελεύθερη μορφή: Λόγω του λιπαρού μου δέρματος η πούδρα ήταν αναπόσπαστο κομμάτι του μακιγιάζ μου. Όμως πάντα επέλεγα πούδρες σε κομπακτ μορφή, γιατί θεωρούσα ότι ήταν πιο πρακτικές και πάντα με τρόμαζε η ιδέα μιας ελεύθερης πούδρας που είναι ανεξέλεγκτη και διασκορπίζεται παντού!! Πέρυσι το καλοκαίρι έτυχε να μου κάνουν ένα μακιγιάζ και η κοπέλα σέταρε τη βάση με μια πούδρα της Erre due σε ελεύθερη μορφή. Έπαθα σοκ με το πόσο λείο και απίστευτα ματ για πολλές ώρες ήταν το πρόσωπό μου!! Και πρέπει να πω πως όλες οι πούδρες τέτοιας μορφής ανεξαρτήτως μάρκας είναι holy grail για μένα, γιατί πραγματικά δουλεύουν. Αυτή την περίοδο χρησιμοποιώ την Prime and Fine της Catrice και είναι εξίσου καλή και πολύ οικονομική. Από δω και πέρα δε νομίζω ότι θα ξαναχρησιμοποιήσω πούδρα σε κομπακτ μορφή!!

 

Mac Paintpot - Painterly: Η καλύτερη βάση ματιών που έχω δοκιμάσει ποτέ. Την έχω πάρει ήδη δυο φορές και δεν την αλλάζω με καμία! Είναι κρεμώδης, την απλώνω με το δάχτυλο ή και με πινελάκι, είναι στο χρώμα του δέρματος με ροζ υποτόνους και καλύπτει τέλεια τις φλεβίτσες. Το μακιγιάζ των ματιών μου μένει άθικτο πολλές πολλές ώρες και οι σκιές γράφουν πολύ πιο έντονα με αυτή από κάτω. Ο μόνος λόγος που μπορεί να αγοράσω κάποια άλλη βάση ματιών πλέον θα είναι μόνο και μόνο από την περιέργεια της beauty junkie που με διακατέχει!!

Too faced eyeshadow palettes: Για μένα οι σκιές της Too faced είναι αξεπέραστες. Έχουν πολύ μεγάλη ποικιλία χρωμάτων και υφών (mat, shimmery, glittery) και γράφουν πολύ έντονα στα μάτια με ένα μόνο πέρασμα του πινέλου (τα swatches είναι χωρίς primer!!). Επιπλέον, λατρεύω το γεγονός ότι οι σκιές τους βρίσκονται σε εκπληκτικές παλέτες που είναι απίστευτα εύχρηστες στην καθημερινότητα, γιατί περιέχουν όλες τις πιθανές αποχρώσεις που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μαζεμένες και δεν χρειάζεται να αγοράσετε μεμονωμένες σκιές. Η ποιότητά τους είναι εκπληκτική και η τιμή τους για όλες αυτές τις σκιές, τις κάνει πραγματικά να είναι value for money. Η Chocolate Bar, την οποία έχω λιώσει από τότε που την πήρα, έχει όλα τα ζεστά χρώματα που υπεραγαπώ, όμως στη συλλογή μου έχω άλλες τρεις παλέτες της Too Faced που αγαπώ εξίσου και δεν αλλάζω με τίποτα!



Batiste Dry Shampoos: Τα μαλλιά μου είναι πολύ λιπαρά σε σημείο να θέλουν λούσιμο κάθε μέρα, πράγμα που τα έκανε ακόμα πιο λιπαρά. Προσπάθησα να λούζομαι μέρα παρά μέρα, αλλά παραπάνω μέρες ήταν αδύνατο να τα αφήσω άλουστα. Πριν έρθουν στην Ελλάδα τα Batiste είχα δοκιμάσει από κάποιες άλλες εταιρείες αντίστοιχα ξηρά σαμπουάν, που έκαναν τα μαλλιά μου να φαίνονται λιγότερο λιπαρά για κάποιες ώρες και μετά πάλι γίνονταν άτονα και λιπαρά. Τα Batiste απλά είναι τα καλύτερα ξηρά σαμπουάν που έχω δοκιμάσει ποτέ!!! Τα ψεκάζω στις ρίζες μου και αμέσως αυτές "ζωντανεύουν"! Δείχνουν φρεσκολουσμένα και απίστευτα υγιή, έχουν όσο όγκο θα είχαν αν είχα μόλις λουστεί και παραμένουν έτσι σχεδόν όλη την ημέρα!! Πλέον λούζομαι κάθε τρεις με τέσσερις μέρες και δεν το χρησιμοποιώ παραπάνω από μια φορά την ημέρα, παρά μόνο αν πρέπει να πάω κάπου το βράδυ, οπότε θα τα φρεσκάρω λίγο για δεύτερη.

Seventeen Supersmooth Waterproof Lipliners & Matte Lasting Lipsticks: Τα ματ κραγιόν της Seventeen είναι εκπληκτικά, οικονομικά, ματ χωρίς να ξηραίνουν τα χείλη και σίγουρα όλες μας έχουμε έστω και ένα, οπότε δεν πρόκειται να επεκταθώ παραπάνω για αυτά (αναμένετε review!!). Αυτό που με έχει εκπλήξει σε αυτή την εταιρεία είναι τα μαλακά, αδιάβροχα και απίστευτα μολύβια χειλιών της! Είναι τόσο μαλακά μολύβια σαν κραγιόν, γράφουν έντονα χωρίς να χρειάζεται α επιμείνετε πολύ από τις πιο σκούρες μέχρι τις πιο ανοιχτές αποχρώσεις, είναι σταθερά πιο πολύ και από τα ματ κραγιόν και απλά τα λατρεύω.


   

L'Oreal Elvive Extraordinary Oil: Έχω δοκιμάσει ότι λαδάκι μπορείτε να φανταστείτε για τις άκρες κυρίως των μαλλιών μου που φριζάρουν και είναι το μοναδικό που θεωρώ ότι κάνει την καλύτερη δουλειά. Τις ενυδατώνει χωρίς να κολλάνε τα μαλλιά, απορροφάται αμέσως και τους δίνει ζωντάνια. Το λατρεύω!!

Erre Due Speed Dry Top Coat:  Το καλύτερο top coat ever!! Στεγνώνει το βερνίκι μέσα σε λιγότερο από 2-3 λεπτά και κρατάει το μανικιούρ άθικτο για 4-5 μέρες. Για να καταλάβετε το θεωρώ καλύτερο από το επίσης αγαπημένο μου Seche Vite, αφού είναι σαφέστατα πιο οικονομικό και πιο εύκολο να το βρει κανείς.


Αυτά ήταν τα πιο αγαπημένα μου προϊόντα κορίτσια μου. Έχουμε κάποια κοινά?? Εσείς πιο προϊόν δεν μπορείτε να αλλάξετε με κανένα??



19 σχόλια:

  1. Batiste και Mac Paintpot είναι και στα δικά μου αγαπημένα!! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα paintpot θέλω πολύ να τα δοκιμάσω, αλλά δεν είχα την ευκαιρία ακόμη! Τα πινέλα των Real Techniques είναι αθάνατα απλά!!! Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάποια στιγμή που θα έχει έκπτωση στη mac σου προτείνω ανεπιφύλακτα να πάρεις ένα!! :-*

      Διαγραφή
  3. Χρησιμοποιώ το λαδάκι της Garnier και κάνει καλή δουλεια, δεν εχω δοκιμασει ακομα της Loreal,θα το έχω στη λίστα μου!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα το λαδάκι της garnier δε μου φάνηκε πολύ ενυδατικό, αλλά αυτό που είναι στη μικρή συσκευασία το goodbye damage αν δεν κάνω λάθος μου άρεσε πολύ περισσότερο!! Αν το δοκιμάσεις να μου πεις τη γνώμη σου!! :-*

      Διαγραφή
  4. Πολύ ωραία όλα τα προϊόντα που δείχνεις! Η Batiste είναι και στα δικά μου αγαπημένα! Δεν έχω δοκιμάσει τα μολύβια χειλιών και το top coat, αλλά μετά τα καλά σου λόγια σίγουρα θα τα τσεκάρω! Φιλιά :):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω πως δεν θα απογοητευτείς αν τα δοκιμάσεις!! Και περιμένω να μου πεις και τη δική σου γνώμη!! :-*

      Διαγραφή
  5. Chocolate bar, paintpot και batiste τα λατρεύω. Όπως και τα μολύβια και κραγιόν της Seventeen! Πολλά φιλάκιααα <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τα πινέλα τα έχω και εγώ και τα λατρεύω επίσης! Κραγιόν της Seventeen θέλω πολύ να δοκιμάσω γιατί ακούω πάρα πολύ καλά λόγια όπως επίσης και το προϊόν της catrice!

    http://www.studyaboutfashion.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τα δοκιμάσεις και σίγουρα δεν θα απογοητευτείς!! Φιλάκια :-)

      Διαγραφή
  7. Οι παλέτες από too faced αγαπημένες μου... δυστυχώς έχω μόνο μία... χιχι... Λογικό μιας και είναι ακριβές! Πολύ ωραίο το post σου! Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν κάτσεις να σκεφτείς την ποσότητα και την ποιότητα που παίρνεις όταν αγοράζεις αυτές τις παλέτες και με τις πολύ συχνές εκπτώσεις που κάνουν τα sephora δεν είναι και τόσο ακριβές!! Φιλάκια :-)

      Διαγραφή
  8. Το λαδάκι της loreal λατρεμένο όπως επίσης και τα πινέλα.Όσο για το top coat θα σου πρότεινα να δοκιμάσεις και από Essence το better than gel nails, είναι εκπληκτικό,έχει απίστευτη διάρκεια και δίνει έντονη λάμψη, τουλάχιστον σε μένα λειτουργεί άψογα. Θα χαρώ πολύ να σε δω και από το δικό μου μπλογκοσπιτάκι. Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω ακούσει τα καλύτερα για αυτό το gel top coat, ότι κρατάει πολλές μέρες το μανικιούρ χωρίς να χαλάει και θέλω πολύ να το δοκιμάσω!! Απλά αυτό της erre due στεγνώνει αμέσως και μου λύνει τα χέρια πολλές φορές που βάφω τελευταία στιγμή τα νύχια μου!! Φιλάκια :-)

      Διαγραφή
  9. Συμφνωνώ απόλυτα για τα real techniques, για τη ματ σειρά της Seventeen και εννοείται για τις σκιές της too faced. Εγώ έχω τη semi sweet chocolate bar και πραγματικά την έχω λιώσει. Και για πρωί και για βράδυ. Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν νομίζω ότι υπάρχει γυναίκα που να μπορεί να πει κάτι αρνητικό για αυτά!! Πήρα την κανονική chocolate γιατί μου αρέσουν τα πιο ζεστά χρώματα και τώρα ζαχαρώνω αυτή που θα βγάλουν την άνοιξη και ελπίζω να τη φέρουν και στην Ελλάδα!! Φιλάκια:-)

      Διαγραφή
  10. Πολύ ωραία ανάρτηση!! Βλέπω αρκετά και δικά μου αγαπημένα! Επίσης μόλις θυμήθηκα ξανά αυτή τη σούπερ λαχταριστή σοκολατο-παλέτα που νομίζω ήρθε η στιγμή να γίνει και δική μου ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή