Τετάρτη 10 Φεβρουαρίου 2016

Tommy G Eye Shadow Satin Palette No 415

Tommy G Eye Shadow Satin No415


Tommy G Eye Shadow Satin No415

Από τον περσινό χειμώνα τα χρώματα που κυριαρχούν τόσο στα ρούχα όσο και στα καλλυντικά είναι το burgundy ή μπορντό ή κερασί ή όπως αλλιώς θέλετε να τις πείτε αυτές τις αποχρώσεις και τα σκούρα μωβ ή μελιτζανί ή δαμασκηνί. Για μένα λοιπόν που απλά απεχθάνομαι τα γκρι, τα λαδί και τα πολύ ανοιχτά μωβ, αυτά τα χρώματα είναι οι τέλειες εναλλακτικές μου για το κλασσικό μαύρο που κυριαρχεί το χειμώνα. Για να καταλάβετε, ότι ρούχο έχω αγοράσει φέτος είναι μπορντό, η τσάντα και το πορτοφόλι μου είναι μπορντό (μπορείτε να το διαπιστώσετε και στο instagram μου αυτό), τα κραγιόν μου είναι επίσης μπορντό (τα σκούρα μωβ δεν ταιριάζουν τόσο στην επιδερμίδα μου) και οι σκιές που χρησιμοποιώ περισσότερο είναι αυτές οι δαμασκηνί ή μελιτζανί σκούρες και πιο ανοιχτές που ταιριάζουν τέλεια και αναδεικνύουν τα πράσινα μάτια.

Στην αναζήτηση μου για μια παλέτα με τέτοιες αποχρώσεις έπεσα πάνω σε αυτά τα καταπληκτικά χρώματα από την εταιρεία Tommy G. Είχα δοκιμάσει κάποιες από τις μονές σκιές που είναι υπέροχες και τεράστιες και είπα γιατί όχι, να δοκιμάσω και κάποια από τις παλέτες της. Η παλέτα αυτή, λοιπόν, η Eye Shadow Satin No415 περιέχει τέσσερις διαφορετικές σκιές τόσο σε αποχρώσεις όσο και σε υφή και σύσταση.  Ας τις δούμε μια μια...



Tommy G Eye Shadow Satin No415

Tommy G Eye Shadow Satin No415 (Swatches)

Η πρώτη πάνω αριστερά σκιά είναι ένα ψυχρό μωβ, της λεβάντας θα το έλεγα, γεμάτη με ροζ glitter. Δυστυχώς δεν γράφει όσο έντονα θα ήθελα και στην ουσία αυτά που φαίνονται πιο πολύ είναι τα glitter. Είναι μια full glitterάτη σκιά, από αυτές που δεν προτιμώ συνήθως να χρησιμοποιώ. Η διπλανή της πάνω δεξιά, είναι ένα πανέμορφο κοριτσίστικο ροζάκι, μια σατινέ σκιά πολύ πουδρένια που και αυτή θα μπορούσε να έχει πολύ καλύτερη απόδοση χρώματος, αλλά γράφει πολύ ωραία στο βλέφαρο αν την περάσετε αρκετές φορές. Η κάτω αριστερά σκιά είναι ένα σκούρο μελιτζανί, semi-ματ θα την έλεγα, γιατί είναι πουδρένια και περιέχει απειροελάχιστα shimmer που δεν φαίνονται. Και αυτή η σκιά έχει απογοητευτική απόδοση, μιας και δεν γράφει πάρα πολύ έντονα για τόσο σκούρα που είναι.

Τελευταία άφησα την πιο αγαπημένη μου και αυτή ήταν η αιτία που αγόρασα όλη την παλέτα. Η κάτω δεξιά σκιά είναι σε ένα υπέροχο cranberry χρώμα, κοκκινο-ροζ-μωβ ιριδίζουσα shimmery που ευτυχώς για μένα γράφει πάρα πολύ έντονα και είναι ίσως η μόνη που αξίζει σε αυτή την παλέτα. Το μόνο μειονέκτημα αυτής της σκιάς είναι ότι όταν την απλώνω στα βλέφαρα μου πέφτουν κομμάτια της σκιάς στα μάγουλά μου. Έχει δηλαδή αυτό που λένε οι ξένες bloggers, μεγάλο fall out. Έτσι όποτε τη χρησιμοποιώ βάζω παραπάνω ποσότητα πούδρας κάτω από τα μάτια μου και μόλις τελειώσω το μακιγιάζ των ματιών μου, αφαιρώ την παραπανίσια με ένα μεγάλο πινέλο.

Η συσκευασία της παλέτας είναι διάφανη, ώστε να φαίνονται όλες οι σκιές, είναι αρκετά γερή για να την κουβαλάτε σε ταξίδια μαζί σας και κλείνει πάρα πολύ καλά. Μέσα στην παλετίτσα υπάρχει και ένα πινελάκι-σφουγγαράκι διπλό, όπου η μια μεριά είναι πιο μεγάλη και πλακουτσωτή για να απλώνεται σκια σε όλο το βλέφαρο, ενώ η άλλη μεριά είναι πιο μικρή και λίγο μακρουλή λογικά για να απλώνεται σκια στο κάτω βλέφαρο και στη γωνία του ματιού. Στα συστατικά που περιέχουν μέσα οι σκιές δεν περιλαμβάνονται parabens και την τιμή της δεν μπορώ να τη θυμηθώ, αλλά νομίζω ήταν γύρω στα 12-15 ευρώ.

Η άποψή μου: Σε γενικές γραμμές η απόδοση των σκιών ήταν απογοητευτική, εκτός από την τελευταία που σας ανέφερα, σε σύγκριση με την τιμή τους, γι'αυτό και δεν νομίζω ότι θα τις ξαναπροτιμήσω. Παρ'όλα αυτά, οι μονές σκιές (Special eyeshadows) της Tommy G είναι εκπληκτικές,γράφουν πολύ έντονα και θέλω να πάρω αρκετές από αυτές. Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποια παλετίτσα από αυτή την εταιρεία??






         

9 σχόλια:

  1. Δεν έχω δοκιμάσει τίποτα από την συγκεκριμένη εταιρία, την θεωρώ πολύ ακριβή. Αλλά έχω στο μυαλό μο να αγοράσω Lip liner ή μονή σκιά που ακούω τα καλύτερα. φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και να τα αγοράσεις γιατί κι εγώ πιστεύω πως είναι τα μόνα που αξίζουν. Ειδικά οι μονές σκιές γράφουν καταπληκτικά αν και είναι ακριβούτσικες!! Φιλάκια :-)

      Διαγραφή
  2. Η αλήθεια είναι ότι φέτος άρχισα κι' γω να δοκιμάζω μπορντό σε ρούχα τσάντες ή κραγιόν... Είναι το εναλλακτικό του κόκκινου, πιο εύκολο και πιο φορέσιμο όμως. Πολύ ωραίο post... κρίμα που δεν σου βγήκε πολύ καλή η παλετίτσα γιατί φαίνεται χαριτωμένη! Πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ!! Συμφωνώ μαζί σου... είναι πολύ πιο φορέσιμο από το κόκκινο, ειδικά για μένα που ποτέ δε μου άρεσαν τα κόκκινα!! Δεν πειράζει μωρέ εγώ θα συνεχίσω να τη χρησιμοποιώ σε πιο ανάλαφρα καθημερινά μακιγιάζ... Φιλάκια :-)

      Διαγραφή
  3. Μόλις είδα την παλέτα ενθουσιάστηκα με τις αποχρώσεις αλλά τελικά είναι απογοήτευση απο ότι λες. Όντως η μπορντό αξίζει μόνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ κάπως έτσι την πάτησα!! Και στο κατάστημα που πήγα έκανα swatch στο χέρι μου μόνο αυτή που μου άρεσε περισσότερο οπότε σκέφτηκα θα αξίζουν και οι άλλες, αλλά έπεσα έξω. Δεν πειράζει εγώ θα συνεχίσω να τη χρησιμοποιώ... Φιλάκια :-)

      Διαγραφή
  4. Αυτή η εταιρεία φημίζεται για τα μολυβια χειλιών της από ότι έχω καταλάβει!! Κρίμα γτι η παλέτίτσα είχε όμορφα χρώματα ... :) xoxo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως για τα μολύβια χειλιών και για τις μονές σκιές (αυτές τις προτείνω ανεπιφύλακτα) και έχω ακούσει πάρα πολύ καλά λόγια για τη βάση πριν το μακιγιάζ!! Ναι δυστυχώς τα χρώματα της είναι υπέροχα, κρίμα που δεν είναι και η ποιότητά της!! Φιλάκια :-)

      Διαγραφή
  5. Παλέτα της Tommy G δεν έχω δοκιμάσει αλλά όσες μόνες σκιές έχω δοκιμάσει μου άρεσαν πολύ και σαν απόδοση και σαν διάρκεια και σαν αποχρώσεις. Πάντως πραγματικά τα χρώματα της παλετίτσας είναι πολύ ωραία. Ίσως με ένα primer να γίνουν πιο έντονα. Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή