Πέμπτη 10 Μαρτίου 2016

Tag: 2015 was...



Και αφού τα beauty αγαπημένα μου (του 2015 και όχι μόνο) τα είδατε εδώ, πάμε να κάνουμε ένα γενικότερο απολογισμό του 2015, μέσα από ένα tag, το πρώτο του 2016!! Ξέρετε την αδυναμία μου στα tag, οπότε δεν μπορείτε να φανταστείτε τη χαρά μου, όταν με προσκάλεσε να το κάνω η πολύ γλυκιά (όνομα και πράγμα!!) Karamella. Πάμε να δούμε τις ερωτησούλες...

1.Τι έκανες το 2015 που δεν είχες ξανακάνει ποτέ; 
Το 2015 για μένα ήταν μια χρονιά απίστευτων αλλαγών, με πολύ ευτυχία αλλά και πολλές δυσκολίες. Η μεγαλύτερη από αυτές τις αλλαγές είναι ότι συγκατοικήσαμε με τον άντρα μου και από εκεί που με φρόντιζε η μανούλα μου τώρα πρέπει να φροντίζω εγώ έναν άλλο άνθρωπο και ένα νοικοκυριό!!

2. Κράτησες τους στόχους που είχες βάλει πέρυσι; Θα βάλεις καινούριους φέτος;
Όχι σε καμία περίπτωση δεν τους κράτησα, γιατί άλλα σκεφτόμουν στις αρχές του χρόνου και αλλιώς εξελίχθηκαν τα γεγονότα στην πορεία! Για παράδειγμα, πέρυσι έψαχνα μια δουλειά σε αυτό που σπούδασα (λογιστική). Με τη συγκατοίκηση όμως, μετακόμισα στο χωριό του άντρα μου και είναι απίστευτα δύσκολο να βρω μια τέτοια δουλειά εδώ. Φέτος λοιπόν, σκέφτομαι να αλλάξω καριέρα και να ασχοληθώ με τον τομέα της ομορφιάς, που έχει και περισσότερη ζήτηση(πάντα βέβαια είχα μια ενδόμυχη επιθυμία να το κάνω).

3. Ποιες χώρες επισκέφθηκες το 2015; 
Μέχρι στιγμής δεν έχω κάνει κάποιο ταξίδι στο εξωτερικό, αν και θα το ήθελα πολύ) και το 2015 δεν έτυχε να κάνω ούτε στο εσωτερικό!

4. Τι θα ήθελες να κάνεις το 2016 που υστερούσε το 2015;
Το 2016 θέλω να φροντίζω περισσότερο τον εαυτό μου και να ασχολούμαι πιο πολύ με τα πράγματα που μου αρέσουν και με κάνουν να ξεχνιέμαι.

5. Ποιες ημερομηνίες θα σου μείνουν αξέχαστες για το 2015 και γιατί; 
Η ζωή μου άλλαξε ριζικά στις 3 Ιανουαρίου και ουσιαστικά μέσα στο καλοκαίρι που μετακόμισα! Όλο το 2015 θα είναι αξιομνημόνευτο για μένα!

6. Ποια ήταν η μεγαλύτερη κατάκτησή σου το 2015; 
Η μεγαλύτερη κατάκτησή μου το 2015 ήταν που ξεπέρασα αρκετούς από τους φόβους μου, έμαθα να επικοινωνώ και να εκφράζω τα συναισθήματά μου και να αγαπώ περισσότερο.

7. Ποια ήταν η μεγαλύτερή σου αποτυχία το 2015; 
Αποτυχίες ευτυχώς δεν είχα, αλλά το μεγαλύτερό μου λάθος είναι που άφησα τον εαυτό μου με αποτέλεσμα να πάρω αρκετά παραπανίσια κιλά.

8. Τι αγόρασες και το χάρηκες πιο πολύ; 
Μετά από αρκετή σκέψη, γιατί ήταν πολλά αυτά που με χαροποίησαν πέρυσι, θα πω την Chocolate Bar από Too Faced. Την έχω λατρέψει!




9. Που πήγαν τα περισσότερα χρήματά σου;
Όπως και κάθε χρόνο άλλωστε σε καλλυντικά και μετά σε ρούχα και αξεσουάρ!

10. Τι σε ενθουσίασε περισσότερο;
Αυτό που με ενθουσίασε περισσότερο ήταν ο άνθρωπός μου, ο χαρακτήρας του και η αγάπη του! Πάντα τα είχα αυτά απλά πέρυσι τα εκτίμησα περισσότερο!

11. Ποιο τραγούδι θα σου θυμίζει το 2015;
Νομίζω πως το τραγούδι και η τραγουδίστρια που ήταν έκπληξη για μένα το 2015 ήταν το Μια φορά στο τόσο από τη Μαλού! Το λατρεύει και ο άντρας μου οπότε...



12. Σε σύγκριση με το 2015 το 2016 τέτοιο καιρό είσαι: α)πιο χαρούμενη ή πιο λυπημένη β)πιο αδύνατη ή πιο παχιά γ)πιο πλούσια ή πιο φτωχιά;
α)Πιο χαρούμενη σίγουρα β)Λίγο πιο παχιά, με τίποτα πιο αδύνατη γ)Πιο πλούσια σίγουρα σε αισθήματα και αγάπη, στα οικονομικά είμαι ευτυχώς στα ίδια, ούτε κρύο ούτε ζέστη

13. Τι θα ήθελες να κάνεις περισσότερο και τι λιγότερο;
Θα ήθελα να τολμώ περισσότερο και να αγχώνομαι λιγότερο!

14. Ποια ήταν η αγαπημένη σου ταινία για το 2015;
Δεν μπορώ να πω ότι είδα πολλές καινούριες ταινίες το 2015. Η μόνη που πραγματικά πήγα στον κινηματογράφο για να δω ήταν το Fast & Furious 7! Μου άρεσε πάρα πολύ το τέλος της ταινίας και ας ήταν γλυκανάλατο όπως άκουσα πολλούς να λένε! 




15. Τι έκανε το 2015 ξεχωριστό;
Το 2015 ήταν πολύ ξεχωριστό για μένα, γιατί πολλά από όσα ονειρευόμουν και επιθυμούσα έγιναν πραγματικότητα!

16. Ποιο ήταν το fashion concept σου για το 2015;
Γενικά μ'αρέσει το κλασσικό στυλ και πέρυσι ήμουν φαν των παστελ και του λευκού.

17. Τι σε κράτησε στα λογικά σου;
Ο άντρας μου και η ειλικρίνεια του, η επιμονή μου σε κάποια θέματα και η θετική σκέψη.

18. Ποιο πολιτικό γεγονός σε αναστάτωσε;
Εντάξει αυτό είναι προφανές και κοινό για όλους τους Έλληνες πιστεύω. Αυτό το δημοψήφισμα και τα capital controls που ακόμα ισχύουν αναστατώνουν καθημερινά τη ζωή μας.

19. Ποιος σου έλειψε;
Δεν υπήρχε κάποιος που να μου έλειψε ιδιαίτερα πέρυσι.

20. Πες μας ένα μάθημα ζωής από το 2015;
Να δείχνεις εμπιστοσύνη στους ανθρώπους, να μην τα παρατάς, γιατί εκεί που δεν το περιμένεις θα κάνουν τη μεγάλη έκπληξη και θα δικαιώσουν την επιλογή σου να μείνεις κοντά τους.

21. Ποιοι στίχοι τραγουδιού θα σου θυμίζουν το 2015;
Σπάσ' τα απόψε όλα για χάρη μου, κι έλα γίνε το φεγγάρι μου
Γυαλιά και καρφιά τ'αστέρια μου, φτάνει να'σαι μες στα χέρια μου
Σπάσ'τα όλα κι έλα δίπλα μου, κι ότι θες απόψε ζήτα μου
Γιατί η αγάπη δε ρωτά,  μαζί σου μ'αυτό τον έρωτα...


Αυτό ήταν το tag κορίτσια μου! Ελπίζω να σας άρεσε και να μάθατε αρκετά περισσότερα πράγματα για μένα και όποια θέλει να το κάνει ή το έχει κάνει ήδη να μου αφήσει το link στα σχόλια για να διαβάσω και τις δικές της απαντήσεις! Σας φιλώ μέχρι το επόμενο ποστ!



5 σχόλια:

  1. Νομίζω ότι το 2015 σε "δίδαξε", σε έκανε ευτυχισμένη και κατά κάποιον τρόπο σου εκπληρώνει το όνειρο να ασχοληθείς με το μακιγιάζ. Ελπίζω το 2016 να σου φέρει πολλές περισσότερες ευτυχίες!!! Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι καταπληκτική παλέτα too faced. Έχεις απόλυτο δίκιο για τα capital controls. Σε περιμένω και στο δικό μου blog irenesworld.squarespace.com. Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ή συγκεκριμένη παλέτα είναι πραγματικά πολύ αγαπημένη μου!!!! Έτυχε να το κάνω κι' γω το συγκεκριμένο tag... Σου αφήνω το link (http://stroumfitasmurf.blogspot.gr/2016/01/tag-2015-was.html)... Ελπίζω να το διασκεδασες όσο κι' γω τότε που το έγραφα!!!! Φιλάκια πολλά 💓

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πολύ βαθύ και αληθινό post :) εύχομαι κάθε χρόνος να είναι και μια ευχάριστη εμπειρία πάντα :) αν θες ρίξε μια ματιά στο blog μου http://evaeatstheapple1994.blogspot.gr/ θα χαρώ να τα πούμε και εκεί. ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. You have great blog. I follow you :)
    Would you like to follow my blog?
    www.guzelvekulturlu.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή