Δευτέρα 11 Νοεμβρίου 2013

Μια καινούρια αρχή... και μια δεύτερη καινούρια αρχή...

Κάπως έτσι ξεκίνησαν όλα 2,5 χρόνια πριν....

Δεν έχω ιδέα πως να ξεκινήσω αλλά θα κάνω μια προσπάθεια....
Με λένε Αναστασία, είμαι 25 χρονών και ζω σε μια επαρχιακή πόλη κοντά στην Αθήνα. Προς το παρόν δεν εργάζομαι και ζω ακόμα με τους γονείς μου! Φυσικά αυτό δεν με σταμάτησε ποτέ! Συνεχίζω να κάνω πράγματα που με ευχαριστούν και με κάνουν πραγματικά ευτυχισμένη. Ένα από αυτά τα πράγματα είναι το γράψιμο το οποίο με απελευθερώνει γιατί αποτυπώνω στο χαρτί σκέψεις που υπάρχουν μόνο μέσα στο μυαλό μου. Άλλο ένα είναι το να περιποιούμαι τον εαυτό μου... Το να κάθομαι μπροστά στον καθρέφτη και να βάφομαι, να φτιάχνω τα μαλλιά μου και να προσπαθώ να αξιοποιώ ό,τι έχω στη ντουλάπα μου για να δημιουργώ καινούρια look μου δίνει απίστευτη χαρά και αυτοπεποίθηση! Και εδώ που τα λέμε σε ποια γυναίκα δεν αρέσει να νιώθει όμορφα με τον εαυτό της???




Έτσι λοιπόν σε μια στιγμή αυθορμητισμού αποφάσισα να συνδυάσω τις δυο μου αγάπες δημιουργώντας αυτό το blog με το οποίo θα μοιράζομαι μαζί σας μυστικά ομορφιάς, μακιγιάζ, μόδα, fitness καθώς και διάφορες σκέψεις μου. Η βοήθειά σας θα μου είναι πολύτιμη γιατί μέσα από τα σχόλιά σας θα μπορώ να γίνομαι καλύτερη, παίρνω ιδέες από σας και να ανταλλάζουμε απόψεις, οπότε μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου με οποιοδήποτε τρόπο. Ας ξεκινήσουμε λοιπόν αυτή την περιπέτεια που λέγεται beauty blogging....


Και κάπως έτσι ξεκινάνε για δεύτερη φορά...

Συνεχίζω να είμαι η Αναστασία, 27 χρονών πλέον, συνεχίζω να μην εργάζομαι, αλλά μένω πλέον με τον άντρα της ζωής μου σε ένα χωριό κοντά σχετικά στην πόλη που έμενα πριν. Αγαπώ ακόμα τα ίδια πράγματα, έχω το ίδιο πάθος με τα καλλυντικά και την περιποίηση, όμως είμαι ένας διαφορετικός άνθρωπος πολύ πιο ευτυχισμένος, πολύ πιο αισιόδοξος, πολύ πιο συνειδητοποιημένος, πολύ πιο ανοιχτόμυαλος, με λιγότερες σκοτούρες και με τελείως διαφορετικούς προσωπικούς στόχους! 

Ας συνεχίσουμε λοιπόν αυτή την περιπέτεια του beauty blogging...




4 σχόλια: