Δευτέρα 10 Φεβρουαρίου 2014

Liebster award Vol. 2, 3 & 4

Γεια σας κορίτσια μου!!



Το blog μου απέκτησε ακόμα ένα βραβείο και είμαι υπερβολικά χαρούμενη για αυτό γιατί δεν μου το έδωσε μόνο μία blogger αλλά τρεις!! Να ευχαριστήσω λοιπόν την αγαπημένη Ελευθερία από το Diary Of A Beauty Addict, την πολύ γλυκιά Βίκυ από το What Happens Now και τις υπέροχες Μαρία και Χαρά από το Beautyshots!! Πάμε λοιπόν να δούμε για ακόμα μια φορά τους κανόνες και τις ερωτησούλες των κοριτσιών...



Οι κανόνες του βραβείου είναι:

  • Να αναφέρεις 11 πράγματα για τον εαυτό σου
  • Να απαντήσεις στις 11 ερωτήσεις που σου έκανε αυτός που σου έδωσε το βραβείο
  • Να δώσεις το βραβείο σε 11 άτομα και να τους ενημερώσεις
  • Και να γράψω με την σειρά μου 11 ερωτήσεις γι'αυτούς που θα βραβεύσω


11 πράγματα για μένα:
1) Αγαπώ τα ζώα αλλά δεν είχα ποτέ κατοικίδια
2) Λατρεύω τη θάλασσα και το καλοκαίρι
3) Θέλω πολύ να γίνω μανούλα μέσα στα επόμενα δυο-τρία χρόνια
4) Δεν τρώω φέτα παρά μόνο αν είναι μαγειρεμένη (σε πίτες, ομελέτες κλπ.)
5) Δεν μπορώ να ζήσω χωρίς σοκολάτα
6) Τα πάω πιο καλά με τους άντρες παρά με τις γυναίκες
7) Δεν καπνίζω και ούτε πρόκειται να καπνίσω ποτέ
8) Σπούδασα και έζησα στην Αθήνα 5 χρόνια...
9) ...Τότε πήρα 10 κιλά παραπάνω γιατί έτρωγα μόνο απ'έξω...
10) ...Τα οποία έχω χάσει τρώγοντας απλά τα φαγητά της μαμάς μου
11) Και φυσικά μπορεί να είμαι σχετικά λεπτή αλλά έχω κυτταρίτιδα όπως και οι περισσότερες Ελληνίδες

***Αν θέλετε να δείτε και άλλα 11 πράγματα για μένα μπορείτε να τα βρείτε εδώ στο πρώτο μου Liebster Award!


Οι ερωτήσεις της Ελευθερίας:  
1. Αγαπημένο χρώμα;
    Κίτρινο
2. Αγαπημένο τραγούδι; 
    Το Όλα σε θυμίζουν της Χάρις Αλεξίου
3. Κόμπακτ ή υγρό makeup;
    Υγρό
4. Έντονα μάτια ή έντονα χείλη;
     Δεν μπορώ να διαλέξω. Και τα δύο!
5. Αγαπημένος αριθμός;
    Το 7
6. Βουνό ή θάλασσα;
    Σίγουρα θάλασσα αλλά και το βουνό δε με χαλάει!
7. Μακριά ή κοντά μαλλιά;
    Μακριά
8. Κολάν ή jeans;
    Jeans
9. Δύσκολη ζωή ή απλά δύσκολες στιγμές;
    Δύσκολες στιγμές
10. Πρέπει να δείχνουμε την αγάπη μας στον άλλον;
     Εννοείτε και όχι με λόγια αλλά με πράξεις
11. Τι είναι το blogging για σένα;
      Ένας τρόπος έκφρασης και επικοινωνίας με ανθρώπους που μοιράζονται τα ίδια ενδιαφέροντα με μένα.



Οι ερωτήσεις της Βίκυς: 
1. Που θα ήθελες να ταξιδέψεις αν γινόταν και αύριο;
    Νέα Υόρκη
2. Ποιο είναι το αγαπημένο σου γλυκό;
    Σοκολατόπιτα
3. Ψωνίζεις online;
    Από φαρμακεία μόνο. Θέλω πολύ να ψωνίσω και από ξένα sites αλλά πάντα διστάζω
4. Αν σπούδαζες ξανά ή συνεχίσεις τις σπουδές σου τι θα ήθελες να κάνεις;
    Μου αρέσει πολύ αυτό που σπούδασα και το αγαπώ (Λογιστική) αλλά θα ήθελα κάποια στιγμή να κάνω το χόμπι μου επάγγελμα που δεν είναι άλλο από το μακιγιάζ και την αισθητική.
5. Ακολουθείς την μόδα;
    Ναι αλλά χωρίς να χάνω το προσωπικό μου στυλ
6. Ποιο είναι το αγαπημένο σου είδος μουσικής;
    Ακούω τα πάντα από ποπ και ροκ μέχρι παραδοσιακά και λαϊκό
7. Ψηλοτάκουνα ή flat;
    Ανάλογα την περίσταση αλλά θα μπορούσα άνετα να ζήσω μόνο με ψηλοτάκουνα!
8. Έχεις κάποιο αγαπημένο βιβλίο;
    Ο μικρός πρίγκιπας, αν και θεωρείτε παιδικό βιβλίο είναι πολύ αγαπημένο μου!
9. Τι σε ηρεμεί;
    Ο καλός μου και η θάλασσα
10. Ποιο είναι το αγαπημένο σου βερνίκι νυχιών για αυτή την περίοδο;
     Erre Due Beat 623. Μπορείτε να δείτε και άλλα αγαπημένα μου βερνίκια εδώ
11. Skinny jeans ή boyfriend jeans?
     Skinny jeans




Οι ερωτήσεις της Μαρίας και της Χαράς: 
1. Αγαπημένο Βιβλίο (και γιατί);
    Είπαμε και παραπάνω Ο μικρός πρίγκιπας γιατί μου αρέσουν πολύ τα μηνύματα που περνάει ο συγγραφέας μέσα από ένα παιδικό βιβλίο.
2. Τι δεν απουσιάζει ποτέ από το νεσεσέρ σου;
    Lip balm ή ένα sheer κραγιόν 
3. Ας πούμε ότι μπορούσες να κάνεις 3 ευχές. Ποιες θα ήταν;
    Να έχουν υγεία όλα τα αγαπημένα μου πρόσωπα, να μπορέσω κάποια στιγμή να ανοίξω μια δικιά μου δουλειά, να κάνω μια ευτυχισμένη οικογένεια! 
4. Τι θα κάνεις την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου ( ♥);
    Ότι κάνω και τις υπόλοιπες μέρες! Τίποτα το ιδιαίτερο!
5. Πιστεύεις στην αγάπη;
    Εννοείται! Η αγάπη σε οποιαδήποτε μορφή της είναι αυτή που δίνει νόημα στη ζωή!
6. Ποιο ήταν το πιο απογοητευτικό προϊόν ομορφιάς που έχεις αγοράσει ποτέ;
    Νομίζω δεν έχει υπάρξει κάποιο που να με έχει απογοητεύσει πραγματικά! Συνήθως οι μάσκαρα με απογοητεύουν.
7. Θα έβαφες τα μαλλιά σου κάποιο έντονο και "έξαλλο" χρώμα; :Ρ
    Όχι, δεν βρίσκω το λόγο να το κάνω! 
8. Θα ήθελες να σπουδάσεις στο εξωτερικό; Και αν ναι , πού;
    Να σπουδάσω όχι αλλά θα ήθελα πολύ να μείνω για ένα χρονικό διάστημα στην Αμερική 
9. Τι δεν συγχωρείς ποτέ σε έναν άνθρωπο;
    Μπορώ να συγχωρήσω τα πάντα αλλά την κοροϊδία δεν την αντέχω!
10. Ποια είναι η αγαπημένη σου σειρά;
    Ελληνική: Το Βαλς με δώδεκα θεούς  Ξένη: Τα φιλαράκια 
11. Ποιά ελληνικά νησιά έχεις επισκεφτεί ? Ποιό σου άρεσε περισσότερο ? 
     Έχω επισκεφτεί Αίγινα, Σπέτσες, Πόρο, Ύδρα, Σκιάθο, Πάρο αλλά το αγαπημένο μου νησί που θέλω οπωσδήποτε να ξαναπάω και θα μπορούσα να μείνω και για πάντα εκεί είναι η Κέρκυρα!



Οι 11 δικές μου ερωτήσεις είναι:
  1. Ποια είναι η αγαπημένη σου μυρωδιά?
  2. Χειμώνας ή Καλοκαίρι?
  3. Ματ ή ενυδατικά κραγιόν?
  4. Αγαπημένη ξένη youtuber ή blogger?
  5. Υγρό ή gel eyeliner?
  6. Ποιο είναι το προϊόν που θες οπωσδήποτε να αγοράσεις μέσα στο 2014?
  7. Που θα ήθελες να πας διακοπές φέτος το καλοκαίρι?
  8. Έχεις ερωτευτεί ποτέ?
  9. Ποιο είναι το πιο όμορφο πράγμα που έχει κάνει κάποιος για σένα?
  10. Hamburger, pizza ή πιτόγυρα?
  11. Υπάρχει τελικά φιλία μεταξύ αντρών και γυναικών? 


 Κι εγώ με τη σειρά μου δίνω το βραβείο στα εξής blog: 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου